  • 41. Data: 2019-09-27 13:00:15
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To kup całą przyczepę rur, a nie taki "ogryzek".

    -----

  • 42. Data: 2019-09-27 22:37:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 10:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > PVC do PVC?
    > Multum klejów.

    No to spróbuj pokleić, a później opisz czy Ci się udało :)

  • 43. Data: 2019-09-28 08:10:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://www.google.pl/search?q=PVC+adhesive&tbm=isch

    -----

  • 44. Data: 2019-09-28 14:28:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2019 23:43:45 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak rozumiem to miał być tylko żart? Jeżeli pisałeś to na poważnie to
    > wytłumacz jak ją chcesz założyć, kiedy będzie mufa nasunięta na rurę lub
    > na trójnik?
    Jesteś mistrzem w komplikowaniu rzeczy prostych
    Ale ok wytłumaczę Tobie jak wciąć się do rury 160
    Na początek dodam ze skoro to rura 160 to wszelkie Twoje wywody o robieniu zgodnie z
    normami,zaślepianie w studzience itp o kant dupy potłuc
    Jeżeli to rura 160 to pewnie gówno płynie tam raz na godzinę i tylko wtedy tak czeto
    jak domownicy sraczkę mają.
    A co do wcinki to napisze Tobie łopatologicznie
    -wycinasz 40cm odcinek istniejącej kanalizy
    -z lewej strony nakładasz mufę, Żeby nie było jak piszesz że uszczelka pod prąd nie
    wchodzi to wyjmujesz 1 uszczelkę
    -Z prawej strony zakładasz trójnik
    Masz teraz szparę o długości równej długości kielicha w trójniku więc przesuwasz
    mufę, zakładasz wyjętą wcześniej uszczelkę i nasuwasz mufę na trójnik

  • 45. Data: 2019-09-29 00:07:21
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Zadziwiające, że wszyscy zastanawiają się nad problemami technicznymi, a nikt ie
    myśli czy autor ma zgodę właściciela rury.Chyba właściciel rury ma prawo decydować,
    czy dopuści "rzeżbę"- choćby nawet najlepiej zrobioną, ale bez testu- czy postawi
    warunki, jakie takie podłączenie ma spełniać.
    A jeśli postawi warunek że takie podłączenie może wykonać tylko firma
    szwagra prezesa- to co mu zrobisz?
    Pozdro. abomito

  • 46. Data: 2019-09-29 00:36:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-29 o 00:07, abomito pisze:
    > Witam!
    > Zadziwiające, że wszyscy zastanawiają się nad problemami technicznymi, a nikt ie
    myśli czy autor ma zgodę właściciela rury. (...)

    A kto w wątku pytał o zgodę?
    Chyba coś przeoczyłem - pytanie było techniczne o siodełko vs trójnik.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 47. Data: 2019-09-29 10:59:51
    Od: ks <b...@b...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 14:28, Kris pisze:

> [...]
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.

    W ten sposób chyba nie uzyskam wsunięcia rury do mufy na długość równą
    długości typowego kielicha (choć mufa go niby nie ma ale jej długość to
    +- dł.kielicha x2).
    Dziwne że nie robią muf dłuższych na takie przypadki.

    K.S.

  • 48. Data: 2019-09-29 12:47:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 08:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://www.google.pl/search?q=PVC+adhesive&tbm=isch

    Nie teoretyzuj tylko sprawdź, który z tych klejów jest w stanie pokleić
    rury kanalizacyjne.

    Zapewniam Cię, że żadnym z tych klejów nie pokleisz.

  • 49. Data: 2019-09-29 13:55:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I wszystko jasne.

    -----

  • 50. Data: 2019-09-29 16:00:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sklei wszystkimi ktore maja w skladzie cykloheksanon. Ty znawca od szamb tego nie
    wiesz?