  • 71. Data: 2019-09-30 09:07:29
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.google.pl/search?q=PVC+SASDDLE+ADHESIVE

    -----
    > przyklejamy siodło do całej rury

  • 72. Data: 2019-09-30 09:13:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to w Polce, gdzie byle g... niemowlaka musi lecieć rurą fi 100.
    W krajach za granicą, gdzie kanaliza kibli zaczyna się od 75 mm (np. UK), łatwo o
    kształtki na 160 mm.
    Jak komuś drogo, to taniej pewnie w Rosji, gdzie też mają cienkie rury (nie wiem, jak
    na Białorusi?).

    -----

  • 73. Data: 2019-09-30 09:33:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 07:08, Uzytkownik pisze:

    > A tak swoją drogą wiesz, że jesteś idiotą ...?
    >
    > O nie! Nie gniewaj się, żartowałem.
    >
    > Ty jesteś debilem ....

    Nie będę się z Tobą licytował na wyzwiska, gdyż musiałbym
    przynieść schodki z werandy, by sięgnąć do najwyższej półki
    w bibliotece, gdzie stoi Słownik polskich wyzwisk, inwektyw
    i określeń pejoratywnych Ludwika Stommy, gdyż z domu -
    w odróżnieniu od Ciebie - nie wyniosłem takich słów i dopiero
    w przedszkolu podciągnąłem się nieco w tym, w kontaktach
    z Tobie podobnymi zstępnymi Chama (tego z Biblii). Dlatego
    tylko powtórzę: Ty nie jesteś użytkownik. Ty jesteś użyszkodnik
    grupy. Tej grupy.

  • 74. Data: 2019-09-30 12:01:25
    Od: e...@g...com

    75mm na kibel to za malo, ludzie używają najtanszego, grubego papieru i malo wody. Do
    tego błędy montażowe, projektowe i mamy problemy.

  • 75. Data: 2019-09-30 12:11:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pogląd, że PZL P-11 były lepsze technologicznie od Hawker Hurricane'ów jest
    przesadzony.
    Podobnie Messerschmitt i Spitfire.
    Niemiec myślał "4mm to za mało, damy 5mm", "poszycie to za mało, damy dźwigary", ...
    Wynikiem grupowej dyskusji jest "odkop ten kretyński nie występujący w POLSKIM
    internecie rurociąg 160 mm i połóż 200 mm".

    -----

  • 76. Data: 2019-09-30 13:17:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 12:01, e...@g...com pisze:

    > 75mm na kibel to za malo, ludzie używają najtanszego, grubego papieru i malo wody.
    Do tego błędy montażowe, projektowe i mamy problemy.

    W Ludowej Republice Bułgarii w nowych, przestronnych mieszkaniach
    (120-140 m2) w blokach, instalacja kanalizacyjna wykonywana była
    z rur fi 75 właśnie. Do standardowego wyposażenia WC należał kosz,
    do którego wrzucało się papier toaletowy po wykorzystaniu. Można?
    Można.

  • 77. Data: 2019-09-30 14:04:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 30 Sep 2019 03:01:25 -0700, ebbe123100 wrote:

    > 75mm na kibel to za malo, ludzie używają najtanszego, grubego papieru i
    > malo wody. Do tego błędy montażowe, projektowe i mamy problemy.

    75mm wystarczy w zupełności, kiedy pod WC wpięty jest rozdrabniacz.
    Standardowy w takich sytuacjach jest spływ 32mm. To relatywnie popularne
    rozwiązanie w starym budownictwie.

    Mateusz

  • 78. Data: 2019-09-30 14:27:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Sep 2019 13:17:37 +0200, collie <c...@v...pl> wrote:
> [...]
    > z rur fi 75 właśnie. Do standardowego wyposażenia WC należał kosz,
    > do którego wrzucało się papier toaletowy po wykorzystaniu. Można?

    Podobnie było/jest w ZSSR i Chinach. Kulisy skąd historycznie się to
    wzięło pięknie opisuje Joanna Chmielewska w jednym z tomów swojej
    biografii. Bo jako w końcu inżynier i dyplomowany architekt też ją
    to kuriozum zainteresowało.

    --
    Marek

  • 79. Data: 2019-09-30 18:16:39
    Od: e...@g...com

    Na Krecie jest podobnie, fajny hotel a obfajdany papier trzeba wyrzucać do koszs

  • 80. Data: 2019-09-30 18:28:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz ze w Grcji jest stosunkowo mala umieralnosc z powodu raka jelita grubego? To
    przez te wiaderka z papierem. Oni zanim wyrzuca papier do wiaderka patrza czy nie ma
    krwi. Wczesnie wykryty rak jelita grubego daje dobre rokowania. Przypadkowo poznany
    Grek mi to powiedzial.