  • 81. Data: 2019-09-30 21:29:19
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Sep 2019 09:28:45 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Wiesz ze w Grcji jest stosunkowo mala umieralnosc z powodu raka
    > jelita grub
    > ego? To przez te wiaderka z papierem. Oni zanim wyrzuca papier do
    > wiaderka
    > patrza czy nie ma krwi. Wczesnie wykryty rak jelita grubego daje
    > dobre roko
    > wania. Przypadkowo poznany Grek mi to powiedzial.

    No popatrz to po co w takim razie ciśnienie na diagnostykę wykrywania
    tzw. krwi utajonej. Sądzę, że raczej dlatego, że widoczna obecność
    krwi to już trochę późno.

    --
    Marek

  • 82. Data: 2019-09-30 21:50:13
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Kiedyś były powszechne muszle z tzw. półeczką, można było oglądac swoje g.. do woli i
    w razie czego udać się do proktologa. Wolę to rozwiązanie niż kosz na zużyty papier
    toaletowy. Inna sprawa, że takich muszli jak na lekarstwo i pewnie niewielu chcialoby
    to montować.

  • 83. Data: 2019-09-30 21:51:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 09:33, collie pisze:

    > Nie będę się z Tobą licytował na wyzwiska, gdyż musiałbym
    > przynieść schodki z werandy, by sięgnąć do najwyższej półki
    > w bibliotece, gdzie stoi Słownik polskich wyzwisk, inwektyw
    > i określeń pejoratywnych Ludwika Stommy, gdyż z domu -
    > w odróżnieniu od Ciebie - nie wyniosłem takich słów i dopiero
    > w przedszkolu podciągnąłem się nieco w tym, w kontaktach
    > z Tobie podobnymi zstępnymi Chama (tego z Biblii). Dlatego
    > tylko powtórzę: Ty nie jesteś użytkownik. Ty jesteś użyszkodnik
    > grupy. Tej grupy.

    "Albowiem poczucie humoru jest oznaką inteligencji."

    Jak więc widać "inteligencja" to cecha, której ci brak, bo jakoś nie
    śmieszą cię żarty w stylu kogutka zenka.

  • 84. Data: 2019-09-30 22:08:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze kilkanascie czy kilkadziesiat lat temu takie testy byly tak jak dzisiaj
    dostepne w kazdej aptece? Kiedy sobie robiles test na krew utajona? Pewno nigdy a
    tylko o nim slyszales ze jest. A srasz codziennie i codziennie masz mozliwosc
    sprawdzenia.

  • 85. Data: 2019-09-30 22:16:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Sep 2019 13:08:54 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
> [...]
    > na krew utajona? Pewno nigdy a tylko o nim slyszales ze jest. A
    > srasz codziennie i codziennie masz mozliwosc sprawdzenia.

    Zenek, weź niepierdol, bo Użytkownikowi możesz takie głodne kawałki
    wciskać a nie mi. Pisałeś o Grecji w kontekście teraźniejszym a nie
    przeszłym.

    --
    Marek

  • 86. Data: 2019-09-30 22:29:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 22:16, Marek pisze:

    > Zenek, weź niepierdol, bo Użytkownikowi możesz takie głodne kawałki
    > wciskać a nie mi. Pisałeś o Grecji  w kontekście teraźniejszym a nie
    > przeszłym.

    Obydwaj siebie jesteście warci, do kompletu jeszcze coli. Co jeden to
    lepszy fachowiec od wszystkiego, a w rzeczywistości każdy z was od
    rzeczy pier....

  • 87. Data: 2019-09-30 22:43:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po twoim wykladzie o pomiarze ilosci gowna w szambie dziwne by bylo jak bys sie i
    tutaj nie pojawil.

  • 88. Data: 2019-09-30 22:51:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Po twoim wykladzie o pomiarze ilosci gowna w szambie dziwne by bylo jak bys sie i
    tutaj nie pojawil.

    Powtarzasz się. To jest oznaka zaawansowanej sklerozy.

  • 89. Data: 2019-09-30 23:10:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 21:50, Hans Kloss pisze:

    > Kiedyś były powszechne muszle z tzw. półeczką, można było oglądac swoje g.. do woli
    i w razie czego udać się do proktologa.

    Dobrze dobrałeś ksywkę do tej informacji, gdyż taki sedes z półką
    nosi nazwę niemieckiego, gdyż ponoć właśnie Niemcy szczególnie
    uwielbiają oglądać swe klocki, co zresztą takie głupie nie jest
    i jeśli już oglądać, to lepiej na półce, niż na papierze toaletowym
    wyciągniętym spod dupy. Albo na palcu, jak w krajach gdzie tradycyjnie
    nie używa się papieru toaletowego a tylko lewej ręki.

  • 90. Data: 2019-09-30 23:30:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej ci przypominam. Taki przyglup jak ty musi miec przypominane codziennie przez
    miesiac zeby na nastepny miesiac zapamietal.