  • 11. Data: 2010-11-10 12:49:04
    Temat: Re: "wstające" panele podłogowe - brak dylatacji
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ibe1a9$6h0$1@news.onet.pl...

    > Tak, złożyć reklamacje w firmie która to kładła.
    lub:
    1. Kupujesz bukiet róż
    2. Kupujesz w markecie najtańszą szlifierkę kątową lub pożyczasz, zdejmujesz
    ochronkę z szlifierki i przy bezpośrednim udziale odkurzacza odcinasz (a
    dokładniej szlifujesz) krawędź paneli przy ścianie. (rogi wycinasz dłutem)
    3. wręczasz bukiet róż żonie i sam uciekasz na ryby kiedy żona sprząta pył z
    całego mieszkania.

    Mój kumpel tak to zrobił z małym wyjątkiem, róże dał na samym końcu - po
    kilkunastu zimnych dniach. i spaniu na kozetce :)

  • 12. Data: 2010-11-10 13:13:26
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 10.11.2010 13:49, Anonim pisze:
> [...]
    >
    > Mój kumpel tak to zrobił z małym wyjątkiem, róże dał na samym końcu - po
    > kilkunastu zimnych dniach. i spaniu na kozetce :)

    może drastyczne, ale ja bym choć na kawałku sprawdził jak z tym zadaniem
    sobie poradzi piła łańcuchowa.
    W takim przypadku bukiet róż również mógłby nieco przyśpieszyć pracę;)

  • 13. Data: 2010-11-10 13:24:43
    Temat: Odp: Re:
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Nie próbuj zakładać na kątówkę tarcz zębatych takich jak do pilarek
    > elektrycznych do cięcia drewna. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jakie
    > niebezpiecznie narzędzie powstanie które w ułamku sekundy potrafi uciać nie
    > tylko palca ale i rękę czy nogę.

    ja to z 10 lat temu widzialem w akcji, szlifierka taka jak katowa, tylko
    bez przekladni, 11000 obrotow i zwykla tarcza widiowa

    facetowi sie zakleszczyla podczas ciecia, mial tylko tyle szczescia ze
    zaczela sie obracac wokol nieruchomej tarczy, dostal paroma odlamkami,
    odskoczyl i wyrwalo kabel zanim kogos pocielo

    w kazdym razie sprzeglo i regulacja obrotow MUSI byc przy takich zabawach

  • 14. Data: 2010-11-10 16:47:43
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Jak wyciąć szczeliny przy ścianach w panelach w ułożonej już podłodze?
    > Ma ktoś jakiś pomysł?

    kątówka, tarcze łańcuchowe itp to w zamieszkałym domu katastrofa.
    Do takich zadań popatrz na takie narzędzie:
    http://allegro.onet.pl/narzedzie-wielofunkcyjne-pmf-
    180e-bosch-i1304721935.html

    O klasę wyżej masz multitool FEIN ale to już koszty.

    Narzędzie precyzyjne z odpylaniem i nie grozi urazem operatorowi no i ten
    podziw małżonki :)

    Bogdan

  • 15. Data: 2010-11-10 17:22:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    powiem ci jak u mnie fahofcy zrobili gdy zrobily sie himalaje.
    wzieli pile spalinowa i objechali dookola....tak tak...w zamieszkałym domu.
    potem zapierd...li z farbą bo na wysokości tłumika była taka w miare równa
    krecha sadzy na scianach. myslalem ze mnie krew zaleje. panele sa zniszczone
    i gowno u nich wskoram... mam nauczke na przyszlosc.

  • 16. Data: 2010-11-10 17:42:00
    Temat: Re:
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-10 12:08, marko1a pisze:
> [...]
    > nie tylko palca ale i rękę czy nogę. Wystarczy że tylko raz zaczepi
    > zębem o coś, wyskoczy a ty tego nie będziesz w stanie utrzymać w ręku.
    Po tym co w życiu widziałem, co potrafi zrobić najpodlejsza tarcza do
    cięcia (zwykła, do metalu) w najpodlejszej kątówce, nie używam w ogóle
    kątówki bez osłony i bez miękkiego startu (elektroniki). Przykład - w
    momencie włączenia tarcza 115mm pękła na pół, jedna połowa przebiła
    metalową osłonę warsztatową (kurtyna do spawania, by iskry nie leciały),
    przebiła kaloryfer metalowy (taki panelowy) i w nim utkwiła. Druga
    połowa przebiła ciuchy, skórę, i utkwiła w kości biodrowej mechanika...
    Na prawdę nie życzę nikomu takiego widoku i zdarzenia.

    Zbaczamy z tematu, ale sądzę że warto to powtarzać przy każdej okazji
    szlifierkowej: tarcze szlifierskie (takie do metalu itp, do szlifowania
    i cięcia) mają swoją datę przydatności, której należy przestrzegać.
    Ich integralność zależy od trzymania się sklejonego materiału, coś jak
    klej+piasek+paski z włókna na wzmocnienie. Przy dużych obrotach może się
    tarcza rozpaść. Nawet niewielka ilość wilgoci lub przemarznięcie jest
    dla tarczy zabójcze, tarcza z czasem rozkleja się, zaczyna sypać
    piaskiem (oczy!) i może w każdej chwili pęknąć lub zacząć tracić większe
    fragmenty.
    **Dlatego NIGDY nie należy kupować tarcz "z wyprzedaży" z nieznaną datą
    produkcji i historią (zamokły? przemarzły?), bo promocja "5 tarcz za
    3zł" może kosztować nas zdrowie lub kalectwo...**

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 17. Data: 2010-11-10 23:12:58
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-10 14:13, Rafał pisze:

    > może drastyczne, ale ja bym choć na kawałku sprawdził jak z tym zadaniem
    > sobie poradzi piła łańcuchowa.
    > W takim przypadku bukiet róż również mógłby nieco przyśpieszyć pracę;)

    jak użyje spalinowej to bukiet róż nie wystarczy...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...