  • 11. Data: 2010-01-26 23:47:17
    Temat: Re: wyciąg kuchenny 'etapami'
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
    news:hjmihp$17r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > 2000 za okap? Sa i po 500 i to ladne.

    no fakt, znalazałm wyciąg, który wyciągnie ode mnie tylko 4 stówy z gorszem
    :_)
    dzięki za dysputę.

  • 12. Data: 2010-01-27 15:45:16
    Temat: Re: wyci?g kuchenny 'etapami'
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RobertP. wrote:

    > W zasadzie to można. Np.
    > http://www.muratordom.pl/kuchnie/aranzacje/para-muro
    wana,6438_4080.htm
    > Widziałem również na żywo bardzo ładne realizacje (oczywiście nie
    > szafki wiszące).

    no jak ktoś lubi klimaty rustykalne to OK.

    ja nie lubię.

  • 13. Data: 2010-01-27 15:47:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    yapann wrote:
    > "Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
    >
    > no fakt, znalazałm wyciąg, który wyciągnie ode mnie tylko 4 stówy z
    > gorszem :_)
    > dzięki za dysputę.

    radzę jednak zwrócić uwagę na wydajność maksymalną.

    im ma większa tym wiesza szansa że na pierwszym biegu będzie jeszcze
    efektywny i cichy a na drugim będzie super efektywny i nie upierdliwie
    głośny.

    Niestety jak kupisz okap a mała wydajności beziesz musiał go puszczać na
    full i będzie hałas jak w wentylatorowi.

  • 14. Data: 2010-01-28 01:06:08
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Niestety jak kupisz okap a mała wydajności beziesz musiał go puszczać na
    > full i będzie hałas jak w wentylatorowi.

    przynam że z dwoja złego, wolę żeby ryczał ale wyciągał. Wszak to jednak
    tylko odcinek czasu, (a kolumny do wieży i tak w planie ;) )
    znalazłam okap za 4 stówy z groszem - wyjdzie w 'praniu'.