  • 1. Data: 2010-01-24 22:55:07
    Temat: wyciąg kuchenny 'etapami'
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    co musze przewidzieć (prócz miejsca w zabudowie), aby wyciąg kuchenny
    domontować w przyszłości (tz kiedy budżet wydoli na jego zakup) - czy
    doprowadzenie do komina jakieś zaślepione (+ zasilanie) to wszysytko?

    Mam ciągle wątpliwość, czy rzeczywiście potrzebuję wyciągu (zważywszy na to
    co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać sobie drzwi na
    okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

  • 2. Data: 2010-01-25 03:52:51
    Temat: Re: wyciąg kuchenny 'etapami'
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać sobie drzwi na
    > okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

    Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i zrobić
    okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

  • 3. Data: 2010-01-25 07:46:28
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i
    > zrobić
    > okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

    I po roku się porozłazi od pary.

    Już nawet nie wspomnę o walorach estetycznych takiego rozwiązania

  • 4. Data: 2010-01-25 08:53:37
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    yapann napisał(a):
    > co musze przewidzieć (prócz miejsca w zabudowie), aby
    > wyciąg kuchenny domontować w przyszłości
    Zamontuj teraz, póki to wszystko nowe, potem to juz Ci sie
    nie będzie chciało.
    Choć może szybko osadzający sie tłusty syf na meblach i
    innych przedmiotach zmusi Cie do zamontowania.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-01-25 10:01:11
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message

    > Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > I po roku się porozłazi od pary.
    >
    > Już nawet nie wspomnę o walorach estetycznych takiego rozwiązania

    Wystarczy zaimpregnować. Taniej niż z nierdzewki. A kształt i wymiary takie
    jak lubią baby jędze...

  • 6. Data: 2010-01-25 10:04:41
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 25 Sty, 08:46, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > U ytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisa

    > I po roku si poroz azi od pary.
    >
    > Ju nawet nie wspomn o walorach estetycznych takiego rozwi zania

    To zalezy od tego na jakiej wysokosci nad garami bedzie ta plyta

  • 7. Data: 2010-01-25 10:32:19
    Temat: Re: wyciag kuchenny 'etapami'
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Kudlaty" <p...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > To zalezy od tego na jakiej wysokosci nad garami bedzie ta plyta

    Nie tylko, a sa tez na preszpanie...

  • 8. Data: 2010-01-25 17:07:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Prawusek wrote:
    > "yapann" <y...@o...pl> wrote in message

    > Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i
    > zrobić okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

    a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

    tapczan z desek po szalunkach

    na podłoge położyć folię budowlaną itp...

    nie każdy chce mieszkać jak ty w norze.

  • 9. Data: 2010-01-26 10:58:31
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    yapann wrote:
> [...]
    > na to co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać
    > sobie drzwi na okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

    zasilanie na wysokosci konca szafek (czyli nie bedzie widac gniazdka), przewod
    kominowy to grosze (plastikowy jesli nie widac bedzie go, albo z nierdzewki
    jesli na widoku). Wyciag jest potrzebny, gotujesz kalafior to wiesz jak w domu
    capi? Jakby ktos zrobil cos w WC. Gazowe kucheniki dodatkowo produkuja
    substancje smoliste, tlusty syf i zawsze troche wywalisz do komina (ale nie
    wszystko). W zimie gotujesz makaron i nie masz nadmiaru wilgoci w domu itd.
    2000 za okap? Sa i po 500 i to ladne.

  • 10. Data: 2010-01-26 15:26:46
    Temat: Re: wyci?g kuchenny 'etapami'
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 18:07:05 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

    W zasadzie to można. Np.
    http://www.muratordom.pl/kuchnie/aranzacje/para-muro
    wana,6438_4080.htm
    Widziałem również na żywo bardzo ładne realizacje (oczywiście nie szafki
    wiszące).
    Jak patrzę na większość tych hiper-duper szklano-metalowych okapów to mnie
    (estetycznie) odrzuca (oczywiście kwestia gustu i tego jak pozostała część
    kuchni jest/będzie zaaranżowana).

    RobertP.