  • 11. Data: 2013-10-17 10:18:00
    Temat: Re: wykończenie brzegu tarasu - woda
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-17 00:12, forestdumb wrote:

    > taki profil do tego jest, z aluminium a wiec na wieki, po prostu
    > wystajacy kapinosek a na to plytki, mozna i zwykla blache ocynkowana
    > kierujaca do rynny ale czy to ladnie bedzie wygladac, lepiej taka
    > listwe, na to kafle i git.
    >
    > Mniej wiecej tak to wyglada
    >
    > |________ < tu miejsce na kafel
    > /
    > '
    > '
    > ' tak kapie woda ;)

    Kafli nie chcę z zasady. Pewnie kiedyś będzie jakieś drewno na legarach
    z kompozytu albo wręcz (w co jednak wątpię) całość w kompozycie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 12. Data: 2013-10-17 11:20:26
    Od: b...@g...com

    Wykonaj klasyczną obróbkę z kapinosem (min. 3,5 cm wystawiając poza obrys ściany
    uwzględniając ocieplenie) używając np. blachy kwasówki (nie zeżrę ci jej zaprawa
    cementowa, jak inne blachy), co powinno wystarczyć. Jeśli woda mimo tego będzie
    "zacinać" (nie wiem jak narażony na wiatry jest twój budynek)- zawsze możesz dołożyć
    to rozwiązanie, montując go pod tę obróbką
    http://www.rheinzink.pl/produkty/dachy-z-blachy-tyta
    n-cynk/rynny-i-systemy-rynnowe-tytan-cynk/rynna-tyta
    n-cynk-balkonowa/program-dostaw-rynny-balkonowej-tyt
    an-cynk/
    Pozdr.

  • 13. Data: 2013-10-17 12:00:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-17 11:20, b...@g...com wrote:
> [...]
    n-cynk/rynny-i-systemy-rynnowe-tytan-cynk/rynna-tyta
    n-cynk-balkonowa/program-dostaw-rynny-balkonowej-tyt

    Zaj... rynna! Idealna do mojego przypadku :-)
    Może z taką rynną uda mi się zrobić tylko jeden spływ :-)
    Choć pewnie jak sobie zaraz policzę koszty to mi opadnie entuzjazm ;-)

  • 14. Data: 2013-10-17 21:42:50
    Od: m...@g...com

    On Thursday, October 17, 2013 12:00:59 PM UTC+2, quent wrote:

    > Zaj... rynna! Idealna do mojego przypadku :-)
    >
    > Może z taką rynną uda mi się zrobić tylko jeden spływ :-)
    >
    > Choć pewnie jak sobie zaraz policzę koszty to mi opadnie entuzjazm ;-)

    Ja u siebie obróbki z tytan-cynku robiłem właśnie - arkusz kosztował coś 150-200 zeta
    (2 m2). A to i tak było duuuużo taniej niż wspomniane wcześniej listwy kapinosowe z
    aluminium -kosztowały 75 zł/mb czy jakoś tak (z takiego arkusza Ti-Zn miałem prawie 8
    mb obróbek).

    A płytki - hmm, wydaje mi się, że to jednak nie taras na gruncie i na takich
    balkonowych raczej się nie spotkałem z odpadaniem (wiadomo, zależy jaki kto klej
    daje).

    mucher

  • 15. Data: 2013-10-18 10:38:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 21:42:50 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > A płytki - hmm, wydaje mi się, że to jednak nie taras na gruncie i na takich
    balkonowych raczej się nie spotkałem z odpadaniem (wiadomo, zależy jaki kto klej
    daje).

    Kumpel ma schody + kawalek tarasu wyplytkowane - tez nie na gruncie, w ciagu
    15 lat jak go znam wymieniane byly juz trzy razy - za kazdym razem inna ekipa,
    za kazdym razem z wygladu - swietnie, robota widac wykonana dobrze. I za kazdym
    razem odpadaja i pekaja ;) Z natura nie wygrasz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-10-18 11:18:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-18 10:38, Adam wrote:

> [...]
    > za kazdym razem z wygladu - swietnie, robota widac wykonana dobrze. I za kazdym
    > razem odpadaja i pekaja ;) Z natura nie wygrasz :-)

    Płytek nie chce moja żona, więc problem z głowy.
    Zresztą jakiś czas nic nie będzie poza tym co jest czyli Izohan :-D
    Tę rynne chyba powinienem założyć dopiero jak oklinkieruję ścianę, tak?
    No i właśnie, o to też pytałem - przed zimą chciałem jeszcze zasmarować
    ścianę cerplastem, jest biały i jakoś to będzie wyglądało (cały dom mam
    na razie tylko w tym) a na wiosnę na to klinkier - można klinkier na
    cerplast bezpośrednio kleić?