  • 11. Data: 2011-03-31 23:10:32
    Temat: Re: wykrywacze kabli
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-31 21:23, Krzysztof 45 pisze:
    > ile bym padł za ratowanie

    Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.

  • 12. Data: 2011-04-01 06:13:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BQB napisał(a):
    > Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.
    padł=zapłacił
    To takie skomplikowane i nieznane ?
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2011-04-01 09:45:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-04-01 08:13, Krzysztof 45 pisze:
    > padł=zapłacił
    > To takie skomplikowane i nieznane ?

    Nieznane, jaki region Polski ma takie słownictwo? Wyszukiwarki nie znają
    takiego znaczenia.

  • 14. Data: 2011-04-01 11:05:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BQB napisał(a):
    > Wyszukiwarki nie znają

    Ale padłem na tym interesie.
    Lub w formie pytającej:
    Ile padłeś na tym interesie?
    T.z. ile straciłeś na tym interesie?

    Ogólnie np:
    Padaka finansowa

    Nie obiło sie nigdy o uszy?
    http://www.miejski.pl/slowo-Padaka

    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2011-04-01 18:18:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-04-01 13:05, Krzysztof 45 pisze:

    > Ale padłem na tym interesie.
    > Lub w formie pytającej:
    > Ile padłeś na tym interesie?
    > T.z. ile straciłeś na tym interesie?
    >
    > Ogólnie np:
    > Padaka finansowa
    >
    > Nie obiło sie nigdy o uszy?
    > http://www.miejski.pl/slowo-Padaka

    Nigdy, ja z północy.

  • 16. Data: 2011-04-06 13:28:14
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 01-04-2011 o 01:10:32 BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.

    Ja też nie znałem, ale znaczenie wynikało z kontekstu. Wystarczy trochę
    dobrej woli.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 17. Data: 2011-04-09 17:57:51
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-04-06 15:28, Shaman pisze:

    > Ja też nie znałem, ale znaczenie wynikało z kontekstu. Wystarczy trochę
    > dobrej woli.

    Jak dla mnie nie wynikało z kontekstu, ja jestem techniczny a nie
    humanista i nie ważny kontekst, a znaczenie słów.