  • 11. Data: 2009-08-29 21:06:02
    Temat: Re: wyłącznik nadpradowy elektryka
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "AreK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h7bp9r$hq3$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli będzie to samo co mam dotychczas, dwa topiki:) Czy wiecie że prawie
    > wszystkie te Legrandy i inne sa produkowane w Chinach 8-)

    A nie w Suwałkach?

  • 12. Data: 2009-08-29 22:04:35
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    AreK <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli będzie to samo co mam dotychczas, dwa topiki:)

    Nie rozumiem. Zostajesz przy rozwiązaniu niewygodnym i potencjalnie
    niebezpiecznym? Dlaczego?

    > Czy wiecie że
    > prawie wszystkie te Legrandy i inne sa produkowane w Chinach 8-)

    Chiny są baaardzo duże. Pomieszczą się tam zarówno nowoczesne
    fabryki z reżimem renomowanego producenta, a bazujące jedynie na
    taniej sile roboczej, jak i szopy i garaże produkujące badziewia
    składane byle jak i z byle czego, rączkami chińskich 6latków.

    J.