  • 11. Data: 2012-02-12 18:31:54
    Temat: Re: wylewka, ogrzewanie podlogowe a parkiet
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:op.v9g6wzsu1cvm6g@lap...

    >Wg mnie szkoda kasy, dom to jest dziura bez dna, tą kasę można znacznie
    >lepiej wydać.

    Racja.
    Na poczatku czlowiek wymysla fanaberie bez znaczenia, a na koniec spina sie
    kazdy grosz. Mialem to ja i maja to moi znajomi. Wiekszosc, ze tak powiem. W
    dom mozna wsadzic naprawde duzo, a etap podlog to chyba nawet nie polowa
    sukcesu.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2012-02-14 07:46:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ponieważ przy anhydrycie nie muszę się bawić w dylatacje wylewki, a przy
    > betonowej raczej mnie to czeka zwlaszcza ze posadzka w salonie lacznie z
    > korytarzem ktory bedzie wydzielony ma okolo 7,7x8,5m plus z korytarza
    > wejscia do pokojow i lazienki.
    > No i anhydrytowa jest znacznie mocniejsza niz betonowa.

    Tez tak na poczatku kombinowalem. Chcialem uniknac dylatacji i wylac
    ciensza warstwe i te wszytskie marketingowe ochy i achy,

    Jednak jeden czynnik weliminowal u mnie antyhydre. Dla podlogowki bardzo
    istotny - wylewka anhydratowa gorzej przewodzi cieplo, toz to w koncu
    cos na bazie gipsu.
    Jastrych betonowy jest najlepszym i zarazem najtanszym rozwiazaniem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z