  • 141. Data: 2009-12-20 14:07:29
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Krzemo pisze:
    > Powiem tak... rzucam teraz na Ciebie klątwę! Poważnie!.
    > Możesz sobie nie wierzyć a ona będzie działać. Zobaczysz!
    > Nawet jeśli myślisz że to bajki. Zdążysz zapomnieć o tym, pożyjesz
    > parę lat i zachorujesz na poważną chorobę. I wtedy przypomnisz sobie o
    > mojej klątwie!

    Tu można profesjonalnie: http://www.licho.pl/ ;)

    Jarek

  • 142. Data: 2009-12-20 17:03:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Jest parę fajnych eksperymentów socjologicznych w których badany
    >zmieniał całkowicie swoje wewnętrzne przekonanie mimo tego że
    >niezaprzeczalne fakty wskazywały inaczej.

    Just do it. :-)

    Pozdro.. TK

  • 143. Data: 2009-12-20 21:31:13
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tu można profesjonalnie: http://www.licho.pl/ ;)

    i tu:
    http://urgh.w.interia.pl
    :)

  • 144. Data: 2009-12-21 10:57:05
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    > te dwa, wcześniejsze  trafienia odwiertami były tuż obok znanych wejść
    > wytyczyłem dwa kanały  w tym jeden rozwidlający się i wszystkie wykonane
    > odwierty trafiły na stropy metra
    > a nawiercano każdy kanał w kilku miejscach aby wlewany beton szczelnie
    > wypełnił
    > zrobiłem dokumentacje w postaci zdjęć wskazań i późniejszych odwiertów -
    > jest  w internecie

    > jak juz dojdziesz do wniosku, że tą wypowiedzią zrobiłeś z siebie głupka
    > wróć na grupę i miej odwagę przyznać się do zacietrzewienia

    Ale jak koreluje się umiejętność trafiania przez Ciebie w studnię czy kanał
    sprzed 100 tys. lat, z ekranowaniem się przed jakimiś ciekami wodnymi ??
    To są dla mnie dwie zupełnie różne sprawy. Ktoś kto chce zbudować studnię lub
    metro może wołać radiestetę aby mu wskazał miejsce. Inny woli od razu zawołać
    ekipę z odpowiednią sondą oraz wiertłem.

    A'propos jednak "ekranowania" i całej reszty tej magii. Mieszkam już w którymś
    z kolei miejscu. Raz i drugi były to przedwojenne kamienice, raz gomułkowski
    blok, a teraz jest nowy dom. Na 100% w przynajmniej pod jednym z tych miejsc
    przebiega ła jakaś sławetna żyła wodna, przy której radiestetcie zwariowałaby
    rożdżka. Mieszkam teraz w starym korycie Wisły. No i co z tego? Radiestety
    nie zaprosiłem, a wszyscy zdrowi. Gdyby radiesteta jednak nas odwiedził, to
    pewnie by odkrył, że dom/działka są absolutnie niemieszkalne. Mniej ode mnie
    odporni psychicznie członkowie rodziny poszliby w koszty, kupowaliby za
    ciężkie pieniądze jakieś gwarantowane odpromienniki wykonane z trocin, miedzi,
    mueszelek etc. Po co się mam stresować? W każdym z tych miejsc świetnie śpię,
    mam dobry apetyt i nic szczególnego mi nie dolega. Ani nikomu z mojej rodziny.

    Co do "zrobienia z siebie głupka", to nie wiem jak Ci mam odpowiedzieć. Może
    tak: lubię magików. I iluzjonistów też. Ale tylko wtedy kiedy mają poczucie
    humoru, i w programach tv dla dzieci prezentują swoje sztuczki, ale
    potem "robią oko" do widzów i demonstrują na czym cała rzecz polega. Nie lubię
    natomiast śmiertlenie poważnych, nadętych facetów tytułujących się
    profesorami, opowiadających historie o UFO czy o wszechobecnym tajemniczym
    promieniowaniu, które wpływa negatywnie na ludzki organizm.
    Nota bene: dlaczego ono negatywnie wpływa? Czy to promieniowanie pojawiło się
    w ciągu ostatnich 150 lat, i nasz organizm nie potrafi sobie z nim poradzić, i
    dlatego należy sobie układać kolorowe kamyki w fundamentach? Przypominam,
    gdybyś zapomniał, że ludzie nie pojawili się na Ziemi w ostatnich 150 latach.
    Wywodzimy się w prostej linii od pierwszych organmizmów żywywch, które zaczęły
    zaludniać tę planetę ponad 4 miliardty lat temu. Jesteśmy przystosowani do
    większości zagrożeń, jakie niesie ze sobą życie na Ziemi, pod warunkiem, że
    warunki nie będą się zmieniały szybko w ekstremalny sposób. Jeśli to będą
    procesy długotrwałe, będziemy ewoluować niezauważalnie, tak samo, jak wszystko
    co żyje. A woda i to co z nią związane jest na Ziemi "od zawsze", zatem nie
    jest dla ludzi jakąś nowością.
    Zastępowanie ignorancji paranauką nie jest niczym nowym w historii ale nadal
    jest wkurzające.

    Poadrawiam
    e-kran

  • 145. Data: 2009-12-26 09:05:13
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Przekonałem się jednakże coś w tym musi być, gdyz podczas prac ziemnych
    > wykonywanych na budowie operator koparki (nawet pewnie chłop nie znał
    > pojęcia radiestezja) spytał się mnie gdzie mam pociągniętą wodę. Nie byłem
    > pewien, a on nie chciał czegokolwiek zepsuć, więc wziął kawałek nie
    > pamiętam, czy to był drut, czy gałązka i wskazał dokładnie przebieg
    > doprowadzenia wody do budynku nie myląc się o 10 cm (później sprawdziłem).
    > To samo z przebiegiem kabla energetycznego.

    Pewnie chop jakiś miejscowy i kopał kiedyś ten rów do tego wodociągu ;).. i
    może na kabel też sięzałapał....

    a tak poza tym to operatorzy koparek często wiedzą o rurach i kablach
    których nawet na planach nie ma ;)

    Pzdr.
    Marcin W.