  • 31. Data: 2009-12-16 14:58:33
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DD pisze:

    > Jest naprawde doby w tym co robi. Potrafi wykryc niewielkie
    > promieniowanie. Ludzie do niego przyjezdzaja z calego wojewodztwa by
    > prosic go o pomoc.
    > Dzialki/domy kupuje tanio i sprzedaje drozej. Ale przed sprzedaza
    > przystosowuje je odpowiednio by byly odporne na promieniowanie ciekow
    > wodnych. A tym samym zdrowe - zdrowie jest bezcenne

    Jak dla mnie ewidentnie sprawa dla prokuratury...

  • 32. Data: 2009-12-16 15:12:38
    Od: DD <a...@p...fm>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak dla mnie ewidentnie sprawa dla prokuratury...
    Dlaczego, czy on kogos do czegos zmusza.
    Oferuje pewne uslugi sa na nie chetni, co w tym zlego ?. Jak w banku :)

  • 33. Data: 2009-12-16 15:17:56
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    wiadomości news:4b28f599$1@news.home.net.pl...

    > Jak dla mnie ewidentnie sprawa dla prokuratury...

    Myślisz że mamy na to paragrach. Bo dla mnie to do nobla z ekonomi i
    psychologii

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 34. Data: 2009-12-16 15:24:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DD pisze:

    > Dlaczego, czy on kogos do czegos zmusza.
    > Oferuje pewne uslugi sa na nie chetni, co w tym zlego ?

    Art. 286. Kodeksu Karnego
    par. 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

    A gość ewidentnie naciąga frajerów na duże straty.

  • 35. Data: 2009-12-16 17:14:52
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "michaaa" <m...@m...com> wrote in message
    > Witam. Prosze o informacje czy ktos dodawal wylewke radiostezyjna do
    > zaprawy w trakcie budowy. Jaki byl skutek. Okazuje sie ze przez nasza
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie.
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    > MM

    To są bzdury do kwadratu. Nie wierz w te brednie.

  • 36. Data: 2009-12-16 17:42:21
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > To są bzdury do kwadratu. Nie wierz w te brednie.

    Nie, no co ty? powaga?

    ________MAT_______

  • 37. Data: 2009-12-16 17:44:18
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Jest naprawde doby w tym co robi. Potrafi wykryc niewielkie
    > promieniowanie.

    Takie którego nikt inny nie potrafi? To ja też tak umiem.

    ________MAT_______

  • 38. Data: 2009-12-16 17:50:32
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "michaaa" <m...@m...com> wrote in message
    >
    > To s? bzdury do kwadratu. Nie wierz w te brednie.

    dlaczego tak uwazasz? o ile dobrze pamietam nawet pod szpitalami sa
    przeprowdzane takie badania....

    mm

  • 39. Data: 2009-12-16 18:12:18
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > dlaczego tak uwazasz? o ile dobrze pamietam nawet pod szpitalami sa
    > przeprowdzane takie badania....

    A jaką apraturą pomiarową prowadzi się takie badania ?
    Jakś poważna uczelnia techniczna zajmuje się takimi pomiarami ? Jakaś
    Politechnika albo MIT ?
    Kto produkuje aparaturę pomiarową ?
    A czy limity tego "promieniowania" są zapisane w dyrektywie EMC czy podobnej

    A jakiej natury jest to promieniowanie ?
    A jak do takich cieków wodnych maja się rzeki ?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 40. Data: 2009-12-16 18:25:20
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    Nie potrafie odpowiedziec na zadne z w/w pytan. Sam zadaje sobie pytanie na
    jak bardzo jest to prawda a mit? Niestety mysle ze za swojego zycia nikt nie
    wpadnie na wymysl urzadzenia pomiarowego tak samo jak na dobrodziejstwo
    piramid i pochodnych czyt "niemozliwych" rzeczy. Faktem na pewno jest ze
    radiosteci sa w stanie z dokladnoscia okreslic miejsce na osadzenie studni a
    co za tym idzie mysle ze nie trafiaja na nia przypadkiem (nie interesuje
    mnie czy przez ich cialo wtedy przebiegaja niewytluamczalne prady, czy jest
    to tylko intuicja. W kosztach calej budowy wydanie 1000 zl na zaprawe
    radiostezyjna ewentalnie koszty kolejnego badania 50 zl jakos znikna.
    Spodziewalem sie ze powstanie od razu sprzeciw ze strony osob ktore
    calkowicie nie zgadzaja sie lub podwazaja wszelkie teorie. Pytanie jest, czy
    beda w swojej postawie tkwic do konca zycia czy los moze kiedys zweryfkuje
    ich punkt widzenia, bo niestety w przyrodzie tak wiele jest nadal do
    odkrycia a wiara, ze jestesmy juz na szczycie poznania wszelkich tajemnisc
    swiata jest watpliwa...

    Mm