  • 41. Data: 2009-12-16 19:03:52
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    news:hgb8nd$600$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie potrafie odpowiedziec na zadne z w/w pytan. Sam zadaje sobie pytanie
    > na jak bardzo jest to prawda a mit? Niestety mysle ze za swojego zycia
    > nikt nie wpadnie na wymysl urzadzenia pomiarowego tak samo jak na
    > dobrodziejstwo piramid i pochodnych czyt "niemozliwych" rzeczy. Faktem na
    > pewno jest ze radiosteci sa w stanie z dokladnoscia okreslic miejsce na
    > osadzenie studni a co za tym idzie mysle ze nie trafiaja na nia
    > przypadkiem
    Tu już są pewne wątpliwości, chyba były nawet a tej grupie dyskusje, i
    przykłady że ci cudotwórcy mieli szukać przebiegu weża pod podłogą. Podobno
    było śmiechu co niemiara. Latem była dyskusja o studniach

    >(nie interesuje mnie czy przez ich cialo wtedy przebiegaja niewytluamczalne
    >prady, czy jest to tylko intuicja. W kosztach calej budowy wydanie 1000 zl
    >na zaprawe radiostezyjna
    > ewentalnie koszty kolejnego badania 50 zl jakos znikna.

    Ale ktoś może fizycznie/chemicznie wytłumaczyć jej działanie czy to proszek
    z "żaby peruwiańskiej" :) ?
    Potem na specjalny tynk kolejny tysiąc, dachówkę chroniącą przed tym
    promieniowaniem wzmocnionym przez kosmos, to już wyższa technologia to tak z
    10 tys, z 10 super piramidek w środku po tysiaczku każda. Obawiam Cię że
    kwota z jakiej są wstanie oskubać tych który przekonali jest nieograniczona

    Wylewki też będziesz musiał dać specjalne (rury wod-kan) a ogrzewaniu
    podłogowym to zapomnij. To jest dopiero ciek wodny

    > Spodziewalem sie ze powstanie od razu sprzeciw ze strony osob ktore
    > calkowicie nie zgadzaja sie lub podwazaja wszelkie teorie. Pytanie jest,
    > czy beda w swojej postawie tkwic do konca zycia czy los moze kiedys
    > zweryfkuje ich punkt widzenia, bo niestety w przyrodzie tak wiele jest
    > nadal do odkrycia a wiara, ze jestesmy juz na szczycie poznania wszelkich
    > tajemnisc swiata jest watpliwa...

    A prowadzi ktoś nad tym jakieś poważne badania ? Moim zdaniem zostały
    problemy których w garażu sie nie rozwiąże

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 42. Data: 2009-12-16 20:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DD wrote:

    > Dlaczego, czy on kogos do czegos zmusza.
    > Oferuje pewne uslugi sa na nie chetni, co w tym zlego ?. Jak w banku
    > :)

    jest normalnym oszustem który skłania ludzi do niewłaściwego rozporządzenia
    swoim majątkiem, na to jest paragraf.

  • 43. Data: 2009-12-17 01:31:46
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    > Witam. Prosze o informacje czy ktos dodawal wylewke radiostezyjna do
    > zaprawy w trakcie budowy. Jaki byl skutek. Okazuje sie ze przez nasza
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie.
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    > MM

    o jakiej wylewce piszesz?
    z czego jest zrobiona?
    kto ci ja polecił?
    SJS

  • 44. Data: 2009-12-17 06:35:17
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > jest normalnym oszustem który skłania ludzi do niewłaściwego
    > rozporządzenia swoim majątkiem, na to jest paragraf.
    Ale to nie tylko oszustwo to też utrwalany zabobon, z którym ciężko walczyć.
    Np. wiara w istnienie potężnych istot których "nie widać", lub są w inny
    sposób niedostępne (nie tylko bogowie, także duchy, anioły, diabły, siły
    nadprzyrodzone, cieki wodne, radiestezja) , wiara w bajki, czyli rozbudowaną
    mitologię (w tym mit o "stworzeniu" świata), personifikacje sił natury, w
    życie po śmierci, magiczne przedmioty, magiczne gesty :-)

  • 45. Data: 2009-12-17 09:56:26
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Gru, 02:31, "SJS" <s...@w...pl> wrote:

    >  o jakiej wylewce piszesz?
    >  z czego jest zrobiona?
    > kto ci ja polecił?
    > SJS

    Zapewne radiesteta.... Może nawet TY.
    ;-)
    I zapewne jest bardzo droga i sami ją robicie.
    :-))))

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 46. Data: 2009-12-17 10:35:26
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqc.googlegroups.com...

    > Zapewne radiesteta.... Może nawet TY.
    > ;-)
    > I zapewne jest bardzo droga i sami ją robicie.
> [...]

    nie ciebie pytałem
    SJS

  • 47. Data: 2009-12-17 11:03:42
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    > o jakiej wylewce piszesz?

    SUCHA ZAPRAWA RADIESTEZYJNA

    DO WYLEWEK CEMENTOWYCH

    produkowana przez firme DELTA w Gdyni

    > z czego jest zrobiona?

    nie znam skladu,

    > kto ci ja polecił?
    radiosteta ktory wykonal u nas badanie,

    Czy masz kontakt do osoby ktora wykorzystywala podobne lub takie same
    wylewki, z jakim skutkiem?

    mm

  • 48. Data: 2009-12-17 11:06:18
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    sklad jest nieznany do konca

    W certyfikacie jest tylko napisane:

    surowce pochodzenia naturalnego, wapno

    mm

  • 49. Data: 2009-12-17 11:36:03
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]
    >
    > nie znam skladu,

    > radiosteta ktory wykonal u nas badanie,
    >
    > Czy masz kontakt do osoby ktora wykorzystywala podobne lub takie same

    głupota ludzka nie zna granic :(

    p.

  • 50. Data: 2009-12-17 11:36:07
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Gru, 12:03, "michaaa" <m...@m...com> wrote:

    > radiosteta ktory wykonal u nas badanie,

    Do SJS: Jak widzisz zgadłem. Łatwo było.
    ;-)