  • 1. Data: 2009-05-29 22:39:53
    Temat: wymiana grzałki kołowej termoobiegu
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana grzałki kołowej
    termoobiegu w kuchni Amica?

    Czy można to samemu wymienić (nie jest to zbyt skomplikowane)?

    Dzięki za odpowiedzi.

    adams99

  • 2. Data: 2009-05-30 11:38:37
    Temat: Re: wymiana grzałki kołowej termoobiegu
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana grzałki kołowej
    > termoobiegu w kuchni Amica?
    >
    > Czy można to samemu wymienić (nie jest to zbyt skomplikowane)?
    >
    > Dzięki za odpowiedzi.

    Dasz radę, prościzna!
    Taka grzałka kosztuje max 35zł.

    W komorze piekarnika odkręcasz sobie 4 wkręty i zdejmujesz osłonę
    (wcześniej zdejmij sobie rdzwi, będzie wygodniej). Sama grzałka pod osłoną
    przymocowana jest na jeszcze jedną śrubkę.

    Teraz musisz dostać się do kuchni od tyłu i zdjąć blachę 6 - 8 wkrętów i tam
    będziesz miał zamocowaną grzałkę nakrętkami 6 do obudowy. Montujesz,
    skręcasz, 10 min roboty* ;)

    * - przy zastosowaniu wkrętarki

    P.

  • 3. Data: 2009-05-30 14:17:42
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    Pietrek pisze:

> [...]
    >
    > Teraz musisz dostać się do kuchni od tyłu i zdjąć blachę 6 - 8 wkrętów i tam
    > będziesz miał zamocowaną grzałkę nakrętkami 6 do obudowy. Montujesz,

    Dzięki za odpowiedź - po powrocie będę wymieniał. Zakładam że jest jeden
    typ grzałki do kuchni Amica - na allegro widziałem że wszystkie dostępne
    mają moc 2000W.

    adams99

  • 4. Data: 2009-06-08 06:34:55
    Od: qn29 <q...@o...pl>

    adams99 pisze:
    > Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana grzałki kołowej
    > termoobiegu w kuchni Amica?
    >
    > Czy można to samemu wymienić (nie jest to zbyt skomplikowane)?

    właśnie ją wymieniałem
    na taką
    http://www.czesciagd.pl/product_info.php?manufacture
    rs_id=&products_id=32784
    faktycznie prosta sprawa, tylko musisz odkręcić osłonkę z tyłu
    wtedy bez żadnych problemów

  • 5. Data: 2009-06-09 12:40:54
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    qn29 pisze:

    > faktycznie prosta sprawa, tylko musisz odkręcić osłonkę z tyłu
    > wtedy bez żadnych problemów

    Kupiona na allegro - czekam na paczkę.