  • 21. Data: 2012-05-24 11:05:11
    Temat: Re: wyprostować przewód YDYp 3x2,5
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-05-21 13:55, brunet.wp pisze:
    > Jak wyprostować ten przewód przed położeniem go na ścianie? A może

    Rozwijasz długi odcinek, chwytasz we dwóch za dwa końce i rytmicznie
    uderzasz parę razy o podłogę.

    ________MAT_______

  • 22. Data: 2012-05-24 17:42:02
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Rozwijasz długi odcinek, chwytasz we dwóch za dwa końce i rytmicznie
    > uderzasz parę razy o podłogę.

    Jeżeli są dwie osoby to jedna układa przewód, a druga rozwija go z bębna,
    kręcąc bębnem.
    Jeżeli nie ma drugiej osoby to najprościej jest zmontować z kilku listew
    drewnianych kozła takiego, jakiego używa się do cięcia belek lub po prostu
    kupić w markecie. Na koźle kładzie się grubą rurę PCV kanalizacyjną np. 110
    czy 150 , a na tej rurze nasadzone krążki z przewodami.
    Teraz wystarczy tylko ciągnąć za przewód i rozwijać z krążka.
    Profesjonaliści używają specjalnych bębnów, z których rozwijają przewody.

  • 23. Data: 2012-05-24 17:45:17
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chłopie, weź się chwyć roboty psychoterapeuty, bo widzę że nieźle Ci
    > idzie. Może ja niezbyt trafnie użyłem słowa "markecie", może Ty niezbyt
    > trafie wyłuskałeś gdzieś słowo "każdym".. Faktem jest że czepiasz się
    > słówek. Problem z wątku głównego gdzieś uciekł po drodze, a ja się we
    > flame bawić nie mam ani czasu ani zamiaru. EOT.

    Może Twoje uogólnienie dotyczące obsługi marketowej było nietrafne.
    Trzeba umieć się przyznać do błędu, a nie obwiniać wszystkich innych.

    P.S. Nie byłem, nie jestem i nie zamierzam być pracownikiem marketu.
    Nie oznacza to jednak, że powinienem przytakiwać tym, którzy uogólniając
    rzucają zły cień na sprzedawców w marketach.
    Ja bynajmniej nigdy się nie spotkałem ze złą obsługą w marketach
    budowlanych, a bywam prawie codziennie. Jeżeli mam jakieś szczególne
    oczekiwania co do sposobu obsługi to bez problemów dogaduję się z obsługą.

  • 24. Data: 2012-05-27 23:25:22
    Od: "Ojcow" <w...@t...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Rozwijasz długi odcinek, chwytasz we dwóch za dwa końce i rytmicznie
    > uderzasz parę razy o podłogę.

    Ten numer robi się co najwyżej z umiarem bo wykonany mocno niszczy izolację.
    Nie musisz mieć osoby towarzyszącej, wystarczy średnia opaska zaciskowa :)
    Acha, w niskiej temeraturze stanowczo odradzam :)