  • 1. Data: 2011-03-16 22:08:16
    Temat: wysokość odpływu bidetu
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    na jakiej wysokości od gotowej posadzki (płytek) macie umiejscowiony
    odpływ do wiszącego bidetu?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2011-03-17 10:23:27
    Temat: Re: wysokość odpływu bidetu
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-03-2011 o 23:08:16 lukas <l...@w...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > na jakiej wysokości od gotowej posadzki (płytek) macie umiejscowiony
    > odpływ do wiszącego bidetu?
    Daj go tak 15cm nad posadzką pionowo dogóry, potem ze stelarzem będziesz
    miał kolanko które włożysz w rurę i podłączysz bidet.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-03-17 10:50:26
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 17-03-2011 o 11:23:27 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Daj go tak 15cm nad posadzką pionowo dogóry, potem ze stelarzem będziesz
    > miał kolanko które włożysz w rurę i podłączysz bidet.

    No właśnie zastanawiam się na jakiej wysokości umieścić to stelażowe
    kolanko

  • 4. Data: 2011-03-17 12:39:46
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-17 11:50, lukas pisze:

    > No właśnie zastanawiam się na jakiej wysokości umieścić to stelażowe
    > kolanko

    Jak już nic nie pomoże przeczytaj instrukcje montażu ;)

    Marek

  • 5. Data: 2011-03-17 13:01:25
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 17-03-2011 o 13:39:46 Marek K <m...@w...pl> napisał(a):

    > Jak już nic nie pomoże przeczytaj instrukcje montażu

    w instrukcji jest napisane jak zamontować stelaż (tece), a nie na jakiej
    wysokości dać odpływ :(

  • 6. Data: 2011-03-17 13:44:50
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-17 14:01, lukas pisze:

    > w instrukcji jest napisane jak zamontować stelaż (tece), a nie na jakiej
    > wysokości dać odpływ :(

    Ale przeciez odplyw jest zamocowany do stelaza ?

    Marek

  • 7. Data: 2011-03-17 14:54:14
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 17-03-2011 o 14:44:50 Marek K <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ale przeciez odplyw jest zamocowany do stelaza ?

    na ruchomej belce, którą mogę dowolnie wysoko ustawić

  • 8. Data: 2011-03-17 16:48:03
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-17 15:54, lukas pisze:

    > na ruchomej belce, którą mogę dowolnie wysoko ustawić

    To zamontuj syfon do bidetu i zmierz odleglosc rury od syfonu wchodzacej
    w sciane od srub mocujacych bidet.

    Marek

  • 9. Data: 2011-03-17 16:52:23
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 17-03-2011 o 17:48:03 Marek K <m...@w...pl> napisał(a):

    > To zamontuj syfon do bidetu i zmierz odleglosc rury od syfonu wchodzacej
    > w sciane od srub mocujacych bidet.

    tak będę musiał niestety zrobić. Problem w tym, że aktualnie nie mam ani
    ceramiki, ani syfonu...

  • 10. Data: 2011-03-17 17:21:51
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-17 17:52, lukas pisze:

    > tak będę musiał niestety zrobić. Problem w tym, że aktualnie nie mam ani
    > ceramiki, ani syfonu...

    Dla ceramiki Koła znalazłem na ich stronie szczegółowe, zwymiarowane
    rysunki. Poszukaj.

    Marek