  • 81. Data: 2018-10-18 12:51:31
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.10.2018 12:21, Adam Sz. pisze:

    > Mycie upierniczonej podłogi - jak najbardziej głupi pomysł.
    > Ale jak masz czystą podłogę, odkurzysz ją i przemopujesz.. CODZIENNIE!
    > To już zdaje egzamin. Bo nie chodzi o mycie tygodniowego brudu szmatką
    > tylko codziennie po kawałeczku. U mnie zdaje egzamin - więc to nie jest
    > taki marny pomysł ;)

    Stara prawda konserwatorów powierzchni płaskich: lepiej codziennie
    odkurzać byle czym, niż nie odkurzać wcale super-duper odkurzaczem.

  • 82. Data: 2018-10-18 15:04:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnje zadna nowosc. Dawno pisalem ze moj zbiera codziennie tyle ze podejrzewam go
    ze w nocy jak spie dorabia na boku u sasiadow.

  • 83. Data: 2018-10-18 19:02:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie macie lepszej wody niz w Lodzi. A co do rynku. Oczywiscie ze w Lodzi jest
    rynek. Nazywa(..)

    A macie faktycznie skwer/park wiedźmina czy to fake news z demotywatorów?
    ToMasz

  • 84. Data: 2018-10-18 19:28:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 17.10.2018 o 09:49, quent pisze:
    > Robot ma odkurzać jak jestem w pracy. Wtedy pies zwykle śpi i obawiam
    > się, że jak mu robot koło nosa zacznie jeździć to się wk...i

    zrobi placek na środku, a robot wszystko rozmaśli. Znam to ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 85. Data: 2018-10-19 00:56:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Oct 2018 03:43:48 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, "Adam Sz."
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > https://scr.pgr.pl/2018/10/2018-10-18_12-41-45-35253
    .png

    > Tyle zebrał po opróżnieniu pojemnika - w 24h od ostatniego odkurzania.
    > Teraz pomyśl, że normalnie jak odkurzałem np. co 7 dni - to w ostatnim
    > dniu - 7 x tyle brudu walało się po podłodze i unosiło w powietrzu :D
    > pozdr.

    Mam wodny odkurzacz z dodatkowymi szczotkami na końcówce -- ta ilość nie
    zrobiła na mnie żadnego wrażenia :D
    Tyle mam z 1 pokoju, a może i z jednej kanapy.

  • 86. Data: 2018-10-19 09:40:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.10.2018 09:24, Adam Sz. wrote:

    > Przetestuj - mój przy normalnym odkurzaczu też wariuje (bardziej się chce
    > bawić niż atakować ;) a roborockowi schodzi z drogi i żadnych problemów
    > nie sprawia :)
    > pozdr.

    Akurat ten model jest warty uwagi?
    Pytam bo chcę kupić ale nie mam siły na doktoryzowanie się z tego tematu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 87. Data: 2018-10-19 11:25:02
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 19.10.2018 o 09:40, quent pisze:

    > Akurat ten model jest warty uwagi?
    > Pytam bo chcę kupić ale nie mam siły na doktoryzowanie się z tego tematu.

    Generalnie z tych tańszych, to iLife A4S ponoć niezły według moich
    kolegów z pracy.
    Z lepszych, ale i droższych, to właśnie Xiaomi 2/Roborock S50, o którym
    tu pisze Adam.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 88. Data: 2018-10-19 13:10:21
    Od: yabba <g...@g...com>

    > Akurat ten model jest warty uwagi?
    > Pytam bo chcę kupić ale nie mam siły na doktoryzowanie się z tego tematu.

    http://bezprzeplacania.pl/ranking-robotow-sprzatajac
    ych-2018-top-20/

    Wczoraj kupiłem Xiaomi Mi Robot pierwszej generacji (poprzednik
    Roborocka 2 autora wątku, ale bez mopa) i mam już pierwsze spostrzeżenia.
    - Jest za duży, nie mieści się pod krzesła. Odkurzacze ILife są mniejsze.
    - Dywany odkurza chyba lepiej niż tradycyjny odkurzacz.

    yabba

  • 89. Data: 2018-10-19 13:30:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2018 09:40:02 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Akurat ten model jest warty uwagi?
    > Pytam bo chcę kupić ale nie mam siły na doktoryzowanie się z tego tematu.

    Tylko ten model jest warty uwagi obecnie - nie ma lepszego na rynku ;)
    Jak nie zależy Ci na mopowaniu to możesz kupić trochę tańszy xiaomi
    pierwszej generacji. On też ma minimalnie mniejszą siłę ssania - poza tym,
    nie wiem czym się jeszcze różnią. Kosztuje chyba ok. tysiaka.

    roborock odkurza lepiej od najdroższej roomby za 4k ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 90. Data: 2018-10-19 14:41:36
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 19 Oct 2018 09:40:01 +0200, quent wrote:
    > Akurat ten model jest warty uwagi?
    > Pytam bo chcę kupić ale nie mam siły na doktoryzowanie się z tego
    > tematu.

    Robo jeździ u mnie już od kilku dni. To mój pierwszy robot odkurzacz więc
    ciężko mi porównać do czegokolwiek, ale generalnie super sprawa. Jedyne
    uwagi jakie mam:

    - mógłby być ciut węższy żeby łatwiej wchodzić w różne zakamarki.

    - mógłby drzeć ryja kiedy mu się nie wyczyści popielnika (dobrze wie
    kiedy ktoś mu wyciąga/wkłada pojemnik, więc takie upominanie to byłby
    żaden problem do zrobienia w software)

    - mam w domu kawałek (ok. 5m kw.) 300-letniej posadzki z bloków
    granitowych. Miejscami mocno nierówna. Zdarza się, że robo się tam
    zaklinuje lub zawiśnie. Chętnie powiedziałbym mu żeby tam nie łaził,
    niestety nie ma takiej opcji... a przecież mapę ma więc dałoby się jakoś
    oznakować strefy "no go"... szkoda. Producent proponuje zamiast tego
    wynalazek o nazwie "virtual walls" które polegają na tym że trzeba
    dokupić specjalną taśmę klejącą i oblepić tam gdzie robo nie ma sprzątać.
    Pod tym kątem trochę porażka.

    - mop jest w praktyce daremny. Coś tam mizia i coś tam zbiera, ale roboty
    przy tym więcej niż gdybym wyciągnął z szafy mopa i wiadro, a efekt taki
    że w zasadzie nie widać różnicy.

    - mógłby mieć wbudowanego grajka mp3 coby umilić proces odkurzania osobom
    postronnym. No ale to już mega czepialstwo z mojej strony :)

    Mateusz