  • 1. Data: 2010-02-15 07:37:23
    Temat: zabezpieczenie schodów drewnianych przed wilgocią???
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Słyszałem gdzieś od parkieciarzy o jakimś preparacie do betonu, którym
    maluje się beton posypuje się to piaskiem potem zamiata i można do tego
    kleić parkiet. To coś ponoć bardzo skutecznie zabezpiecza przed
    przedostawaniem się wilgoci od betonu do drewna. Ja chciałem tak
    zabezpieczyć betonowe schody, które będą obłożone dębowymi deskami.

    Jak to coś się nazywa - pytałem w kilku sklepach ale nie wiedzą co ja chcę.

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-02-15 09:45:42
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabezpieczyć betonowe schody, które będą obłożone dębowymi deskami.
    >
    > Jak to coś się nazywa - pytałem w kilku sklepach ale nie wiedzą co ja

    A to przypadkiem nie to, co Rysio czy Jurek z Klanu sprzedawał?
    Betondur chyba się nazywało. Żywica do malowania betonu.

    TomT

  • 3. Data: 2010-02-15 10:08:10
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 15 Lut, 08:37, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zabezpieczyć betonowe schody, które będą obłożone dębowymi deskami.
    >
    > Jak to coś się nazywa - pytałem w kilku sklepach ale nie wiedzą co ja chcę.

    z tego co czytalem gdzies na forach to sie niby mleczkiem jakims
    maluje /mleczko cementowe/ i pozniej na to pisek kwarcowy.
    Ale to raczej nie zabezpiecza przed wilgocia tylko przyczepnosc
    zwiksza.
    Parkieciarze tez maluja srodkiem gruntujacym aby wyrownac podloze pod
    wzgledem chlonnosci wilgoci.

  • 4. Data: 2010-02-15 12:45:50
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    TomT pisze:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to przypadkiem nie to, co Rysio czy Jurek z Klanu sprzedawał?
    > Betondur chyba się nazywało. Żywica do malowania betonu.
    >
    > TomT

    Klanu nie oglądam - Sprawdziłem w necie to chyba nie chodzi o to - z
    tego co się orientuję na posadzki w garażu - ponoć bardzo dobre - ale na
    schody??? może i by było tylko nie za taką kasę.

    Ariusz

  • 5. Data: 2010-02-15 16:23:12
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Mon, 15 Feb 2010 08:37:23 +0100, Ariusz napisał(a):

> [...]
    > zabezpieczyć betonowe schody, które będą obłożone dębowymi deskami.
    >
    > Jak to coś się nazywa - pytałem w kilku sklepach ale nie wiedzą co ja chcę.

    Jeśli beton ma odpowiednio niską wilgotność, to skąd ma się wziąć wilgoć
    która ma przedostawać się do schodów?

    --
    ŁC
    "Nic nie szkodzi zdrowiu bardziej niż praca"