  • 1. Data: 2010-08-01 11:08:38
    Temat: zabezpieczenie schodów przed małym dzieckiem
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
    ze schodów?

  • 2. Data: 2010-08-01 11:40:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Aug 2010 13:08:38 +0200, Rafał napisał(a):

    > Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
    > ze schodów?

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _11973.htm

  • 3. Data: 2010-08-01 12:07:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
    > ze schodów?

    Nauczyć wchodzić i schodzić. Najlepsze zabezpieczenie.

  • 4. Data: 2010-08-01 18:15:02
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    mam barierki między którymi napewno sie przecisnie i tego sie boje a nie
    schodów

  • 5. Data: 2010-08-01 18:49:49
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
    > ze schodów?

    Wszędzie? W każdym sklepie z akcesoriami dzieciowymi, w castoramach,
    lerojach, w Ikei, w internecie...

    J.

  • 6. Data: 2010-08-01 19:27:22
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    he, he
    Nasza latorośl coś koło roczku siedziała na górze zabezpieczona kratką z
    zamkiem przywiezionym z "Reichu" dla dzieci do lat 4 (żeby otworzyć trzeba
    podnieść i przesunąć zasuwkę).
    Wielkie było zdziwienie, gdy mały pojawił się z uśmiechem od ucha do ucha na
    dole wielce dumny z siebie, że pokonał zaporę, a potem jeszcze schody.
    Jacek

  • 7. Data: 2010-08-02 06:02:19
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 01.08.2010 13:08, Rafał pisze:
    > Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
    > ze schodów?

    Ja mam zwykły sznurek poprzeplatany miedzy tralkami. 20m sznurka na
    jeden bieg.
    Na allegro widziałem kiedyś siatkę do tego celu, ale sznurek był pod ręką.

  • 8. Data: 2010-08-02 06:04:02
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 02.08.2010 08:02, Rafał pisze:

    > Ja mam zwykły sznurek poprzeplatany miedzy tralkami. 20m sznurka na
    > jeden bieg.
    Jeszcze jedno, ten sznurek to jest na każdym skrzyżowaniu z tralką czy
    innym sznurkiem związany, tak co by naciągnąć się nie dało, balustrada
    wygląda jak ogromna pajęczyna z oczkami około 15cm

  • 9. Data: 2010-08-04 07:42:22
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _11973.htm

    "nadaje się do przejść o wymiarach 73-81 cm "
    kogoś powaliło z tymi rozmiarami.

  • 10. Data: 2010-08-04 08:18:16
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > "nadaje się do przejść o wymiarach 73-81 cm "
    > kogoś powaliło z tymi rozmiarami.

    normale są w norlmalnej cenie więc LIDLowi się nie opłaca. To są odrzuty
    dlatego sa tanie