  • 11. Data: 2014-11-14 00:26:21
    Temat: Re: zabieracie z działki na zimę ...
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2014 10:29:41 +0100, Jacek napisał(a):

    > Jeżeli jest sucho, to mróz nie zaszkodzi.

    Pod warunkiem, że nie włączamy w tym czasie urzadzenia - włączenie
    zmrożonego urzadzenia moze spowodować uszkodzenie podzespołów. To zresztą
    dotyczy wszelkiej elektroniki.

  • 12. Data: 2014-11-14 17:29:12
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2014 23:20:06 +0100, Krycha napisał(a):

    > Wezmę to pod rozwagę.
    >
    > Krycha.
    >

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Weź, i nie bój się zamarzniętych ścian - one wiosną powolutku i we własnym
    tempie rozmarzną,nic im nie będzie. najgorsza jest skumulowana wilgoć i
    naprzemienne szybkie/powierzchowne rozmarzanie i ponowne zamarzanie.

  • 13. Data: 2014-11-15 00:46:17
    Od: "Moonski" <c...@i...nz>

    > Weź, i nie bój się zamarzniętych ścian - one wiosną powolutku i we własnym
    > tempie rozmarzną,nic im nie będzie. najgorsza jest skumulowana wilgoć i
    > naprzemienne szybkie/powierzchowne rozmarzanie i ponowne zamarzanie.

    Dlatego dobrze mieć ustawiony grzejnik z termostatem na 3-5 stopni w plusie.
    Żeby nie zamarzło.
    Zupełnie inaczej jest wiosną, nie czuć stęchlizny.
    Ale jest pewien koszt, ostatnio zapłaciłem za coś takiego 4 stówki rachunku.

  • 14. Data: 2014-11-16 17:47:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Nov 2014 00:46:17 +0100, Moonski napisał(a):

> [...]
    > Zupełnie inaczej jest wiosną, nie czuć stęchlizny.
    > Ale jest pewien koszt, ostatnio zapłaciłem za coś takiego 4 stówki rachunku.

    Cóż, czyli jednak lepiej nie grzać i wietrzyć, wykorzystując tym samym
    proste prawa przyrody...