  • 11. Data: 2013-06-06 11:37:42
    Temat: Re: zaczynamy sezon grzewczy? :)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:eedf1728-5703-45bc-b8b3-69328463ba21@googlegrou
    ps.com...
    >jakbym zmarzł w mojej piwnicy :)

    ja dogrzewam klima

    18 stopni

  • 12. Data: 2013-06-06 15:14:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Wybudowałeś w Polsce kanadyjczyka i się dziwisz.;)
    > Marketing jak widac potęgą jest i basta;)
    > Czasami się zastanawiam co jeszcze sprytni marketingowcy sprzedadzą-
    > może igloo w Afryce?

    bardzo mundry komentarz...

    wiesz jaki jest klimat w Kanadzie ? :)

    Wiesz że oni tam takie domy stawiają dość powszechnie...

  • 13. Data: 2013-06-06 15:17:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ja dogrzewam klima
    >
    > 18 stopni

    ja tam w moim domu nie grzeję gdy T na zewnątrz jest wyższa niż ok 6 stopni
    przez większą część doby.

    dom jednowarstwowy z YTONGA 365 dachy izolowane XPSem 10cm na deskach.

    kto nie przyjedzie w takim okresie to sie pyta czy nie grzeję bo tak jest
    ciepło.

  • 14. Data: 2013-06-06 15:21:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 15:14:59 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > wiesz jaki jest klimat w Kanadzie ? :)
    Na pewno inny jak u nas;)
    Pytasz o klimat na północy czy południu Kanady?
    > Wiesz �e oni tam takie domy stawiaj� do�� powszechnie...
    Pewnie masz racje. Co nie znaczy że przeszczep tej tradycji/technologi do Polski ma
    sens;)

  • 15. Data: 2013-06-06 16:17:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2013 15:21, Kris pisze:

    > Pewnie masz racje. Co nie znaczy że przeszczep tej tradycji/technologi do Polski ma
    sens;)

    Taki sam, jak przeszczep np. technologii pizzy z Włoch.

    I na pewno dużo większy sens, niż twoja antyszkieletowa histeria, która
    przypomina raczej jakiś religijny ferwor niż jakiekolwiek racjonalne
    stanowisko.

  • 16. Data: 2013-06-06 16:23:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 16:17:13 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > I na pewno du�o wi�kszy sens, ni� twoja antyszkieletowa histeria, kt�ra
    >
    > przypomina raczej jakiďż˝ religijny ferwor niďż˝ jakiekolwiek racjonalne
    >
    > stanowisko.
    Od razu tam histeria.
    Ze dwa razy się o szkieletorach wypowiedziałem na tej grupie przeważnie zresztą ;)
    dodałem a Ty o histerii piszesz od razu. No i zapomniałeś dopisać coś o zawijaniu
    wierszy;)).

  • 17. Data: 2013-06-06 17:07:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Jun 2013 15:14:59 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > bardzo mundry komentarz...
    >

    > wiesz jaki jest klimat w Kanadzie ? :)
    >
    > Wiesz że oni tam takie domy stawiają dość powszechnie...

    zwłaszcza, że polskie "kanadyjczyki" to bardziej "szwedy". Wzmocniona
    zarówno konstrukcja jak i izolacja

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-06-07 09:30:12
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Mi tam sie pompa czasem w nocy wlaczy i bufor dogrzeje, zeby potem przez
    >reszte doby to cieplo powolutku oddawac. Wspolczuje palacym w piecach -
    >cala ceremonie odpalania co 2-3 >dni urzadzac w srodku wiosny :-)

    A kto przy zdrowych zmysłach odpala piec na ekogroszek z podajnikiem na
    kilka dni ?

    U mnie jak było zimno to po prostu odpalałem kominek ...

    Piec wypoczywa od maja i nie jest odpalany.
    Do grzania wody mam bojler ustawiony w II taryfie ...

  • 19. Data: 2013-06-07 10:17:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 09:30:12 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > A kto przy zdrowych zmys�ach odpala piec na ekogroszek z podajnikiem na
    > kilka dni ?

    otóż to - piec chodzi cały czas, również latem gdy tak sie produkuje CWU, albo jest
    na stałe wyłączony gdy ciepłą wodę robi sie inaczej np. pradem.

    b.

  • 20. Data: 2013-06-07 10:41:33
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > kilka dni ?
    > U mnie jak by�o zimno to po prostu odpala�em kominek ...

    A kto przy zdrowych zmyslach odpala przy +15stC na zewnatrz kominek - jeszcze moze
    powietrzny i bez DGP? Ktory w salonie robi +28stC, a w sypialniach dalej zimno :D To
    juz bym wolal lekko te centralne pogonic. Kominek jest fajny jak jest 0stC na
    zewnatrz. Ja mam wodny z plaszczem ktorego wiekszosc ciepla idzie do bufora, a i tak
    nie odwazylbym sie go odpalic o tej porze, sauny w salonie mi nie trzeba :)

    --
    Adam Sz.