  • 11. Data: 2009-10-15 21:59:32
    Temat: Re: zadanie z wanną
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cc10f2fc-8181-4b30-a134-2898c89a78f1@g23g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > Sprawdź ofertę firmy RIHO. www.riho.pl

    dzięki za linka
    mnie właśnie też te obłe przetrważają (jak i z resztą samochody, he he -
    jednak to co pod gust podchodzi, nie idzie w parze z praktyką nieststy ..)

  • 12. Data: 2009-10-17 11:32:48
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zadanie:
    > wąskość łazienki wynosi 163 cm
    > - jaką wannę zamontować, aby było jakoś po ludzku się kąpać.

    Moze nie do konca odpowiedz w temacie, ale teraz, po paru latach uzytkowania
    duzej wanny
    (narozna okolo 170 cm bok) w ktorej spokojnie dwie dosc duze osoby sie
    mieszcza, najchetniej
    zakupilbym wanne w rodzaju jakiejs takiej beczki z miejscem do siedzenia
    :-))
    Jak chce sie wymyc, to najlepszy jest prysznic, mam dosc niskie cisnienie
    wody i gdy chce napelnic wanne by
    sobie polezec w ciepelku, to musze poczekac blisko pol godziny. Cale
    szczescie ze to nie wanna metalowa,
    bo pewnie by woda wystygla przed napelnieniem.
    Tak wiec teraz widze, ze dobra bylaby beczka jak na westernach :-)) Moze
    kojarzycie takie sceny w starych westernach
    gdzie zmeczony kał-boj siedzi odziany w takie gustowne kalesonki i koszule i
    odmaka w beczce polewany od czasu do czasu
    przez laziebna dziewoje :-))
    Taka beczka to same zalety, siedzi sie wygodnie, wody duzo mniej trzeba
    zmarnowac i mozna sie wygrzac ;-))
    pzdr

  • 13. Data: 2009-10-19 13:26:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    http://www.luxlux.pl/artykul/808/wanna_ogrodowa :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2009-10-31 09:42:39
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
    > http://www.luxlux.pl/artykul/808/wanna_ogrodowa :)

    dopóki nie kliknęam linka nie byłam przekonana powagi tej rady :D
    beczka jest mega :)