  • 21. Data: 2017-11-21 12:10:28
    Temat: Re: zakup budynku w trakcie budowy?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.11.2017 08:57, k...@g...com wrote:

    > Człowiek, któremu spieprzyli w czasie budowy każdy możliwy element?
    > Faktycznie dobry wybór.

    Mnie ocieplenia tylko. Konstrukcja jest OK.
    Po prostu nie zdawałem sobie sprawy z czego powinienem sobie zdawać.
    Troche wykończeniowców też gonniłem.

  • 22. Data: 2017-11-29 19:37:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-20 16:30, KIKI wrote:

    > Dawaj foty najpierw, ale nie jakieś gówna tylko w pełnej rozdzielczości
    > i wystaw gdzieś.

    na razie mam tyle:

    http://imgie.pl/images/2017/11/29/plan22f039.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/plan190bcb.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/plan0786f3.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/plan_b15b29e.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek018097d.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek02eaa34.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek0383a6e.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek04f39e6.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek051e70e.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek062ef5d.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek072aad8.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek08585bb.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek0908f54.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek103165a.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek11f5a56.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek1219b3a.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek13830cd.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek14dc261.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek15c48a1.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek1645458.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek17061ce.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek18c5a16.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek19478c6.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek201b21d.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek21c0b4a.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek22288eb.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek23e0aeb.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek24a1d8d.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek25c3015.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek264b1ee.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek273e844.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek282470b.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek29d2f20.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek3084bd0.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek31b52e8.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek32c4777.jpg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/zewnetrzne16a455.j
    pg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/zewnetrzne2d55d7.j
    pg
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/zewnetrzne3846cd.j
    pg

  • 23. Data: 2017-11-29 22:41:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 19:37:21 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > http://imgie.pl/images/2017/11/29/zewnetrzne3846cd.j
    pg

    o ja cie kręcę - ty chcesz w tym mieszkać czy urzdzić dom starców (zdaje sie ze
    ostatnio dobry biznes)?

    b.

  • 24. Data: 2017-11-30 08:29:20
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    Brakuje zdjęcia pokazującego jak są mocowane okna.Wygląda na to, że ściana ma być
    2w, a teraz okna są zrobione pośrodku ściany.Pewno też bym tak zrobił na okres
    zawieszenia budowy, ale trzeba je przenieść na linię ocieplenia.
    Nigdy nie kładłem przewodów elektrycznych na podłodze i wygonił bym gościa który by
    tak robił.Wiem, że w ceramice trudno robić kanały poziome, ale ...k..j ..z figurami
    m...!Nawet na drzwiach kanałów nie zrobić? Mam nadzieję, że podłogówki robić nie
    będziesz.
    Reszta-jeżeli ściany są proste, to resztę bierzesz z dobrodziejstwem inwentarza.Jakie
    duże zmiany mogą być kłopotliwe, lub kosztowne. Np schody zewnętrzne-za duże tam nie
    poszalejesz. Ale przyzwyczaić się też można.
    Taras nad garażem: też taki mam. Żadne płytki długo nie poleżą- może na żywicę?No i
    kłopoty z barierkami.Można to zadaszyć i zmniejszyć kłopot...
    Pozdro.abomito

  • 25. Data: 2017-11-30 09:49:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 listopada 2017 08:29:21 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
> [...]
    2w, a teraz okna są zrobione pośrodku ściany.Pewno też bym tak zrobił na okres
    zawieszenia budowy, ale trzeba je przenieść na linię ocieplenia.

    tam jest pustak 50cm, ktos zapewne liczył ze to bedzie sciana 1W i wtedy okna tak sie
    montuje.

> [...]
    m...!Nawet na drzwiach kanałów nie zrobić? Mam nadzieję, że podłogówki robić nie

    zapewne bedzie na podlodze styropian, i wylewka

    b.

  • 26. Data: 2017-11-30 10:58:09
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > zapewne bedzie na podlodze styropian, i wylewka.

    Być może.Może nawet jeszcze peszla się nałoży.
    Robił byś tak u siebie?

  • 27. Data: 2017-11-30 14:18:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 listopada 2017 10:58:11 UTC+1 użytkownik abomito napisał:

    > Być może.Może nawet jeszcze peszla się nałoży.
    > Robił byś tak u siebie?

    nie widze przeciwskazan

    b.

  • 28. Data: 2017-11-30 16:20:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 08:29, abomito pisze:

    > Nigdy nie kładłem przewodów elektrycznych na podłodze i wygonił bym gościa który by
    tak robił.Wiem, że w ceramice trudno robić kanały poziome, ale ...k..j ..z figurami
    m..
    Ale o co Ci chodzi z kablami? co im przeszkadza podłoga?
    wg mnie lepsze miejsce niż pod stropem bo potem jak się karnisze
    montuje to jest szansa wjechać w kabel wiertłem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 29. Data: 2017-11-30 19:28:39
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ale o co Ci chodzi z kablami? co im przeszkadza podłoga?
    > wg mnie lepsze miejsce niż pod stropem bo potem jak się karnisze
    > montuje to jest szansa wjechać w kabel wiertłem.

    Widocznie do innej szkoły chodziłem.Albo nowa technologia, , bo przewody wyglądają na
    ziemne.
    Wiem, że nikt tego nie będę wymieniał, ale nigdy nie wsadziłem przewodu bez peszla w
    beton.

  • 30. Data: 2017-11-30 21:31:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.11.2017 o 19:28, abomito pisze:

    > Widocznie do innej szkoły chodziłem.Albo nowa technologia, , bo przewody wyglądają
    na ziemne.

    Nie wglądają bo chyba wszystkie są w peszlu (powiększ zdjęcia)
    http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek072aad8.jpg

    --
    Czarek