  • 11. Data: 2010-11-14 22:31:09
    Temat: Re: zalana ³azienka
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    > Ja bym zda&#179; si&#234; na naturalne suszenie. Takie zalania w blokach s&#177; na

    > porz&#177;dku dziennym i nikt tego nie suszy jakimi specjalnymi metodami.
    > Ja swego s&#177;siada zala&#179;em ju&#191; dwukrotnie, moich rodziców tez zalewano
    > nic nie suszylimy. W ko&#241;cu beton dobrze absorbuje wod&#234; inic mu si&#234;
    > nie stanie, dodatkowo masz zapewne teraz czynne CO i przesuszone
    > powietrze.
    > Adam

    Dzięki za pokrzepienie, bo to brzmi dużo lepiej, aczkolwiek nie wiam czy
    uruchamiać jakieś dodatkowe grzanie, farelki, dmuchawy itp?

  • 12. Data: 2010-11-15 20:11:41
    Temat: Re: zalana Â&#179;azienka
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 14-11-2010 o 21:51:23 adam <a...@g...pl> napisał(a):

    > Ja bym zda? sie na naturalne suszenie. Takie zalania w blokach s? na
    > porz?dku dziennym i nikt tego nie suszy jakimi? specjalnymi metodami.
    Ale z tego co wiem to podłogi w starych blokach były inaczej robione
    niz teraz, nierzadko poza betonem nic tam nie było, i wtedy faktycznie
    woda po jakimś czasie wyschła. Styropianowi też sięnic nie stanie
    ale pewnie dziury większe, wody więcej i dłużej będzie schła.

    --
    Pozdr
    JanuszK