  • 1. Data: 2013-02-18 11:02:45
    Temat: zalania łazienka (zdjęcie)
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Jak wam się wydaje, czy jest możliwe aby sama pękła?

    http://tnij.com/bidet_zalanie

    (w 2 miejscach rozeszła się i pryskała woda)
    a stało się to wieczorem po zabawach dziecka, co to odkręcało i zakręcało
    wodę,
    ciśnienie rozepchało pęknięcie, które prawdopodobnie było już.

    Czy przekręcił ją wykonawca łązienki, bo dał za dużo pakułuy i rozeszła się
    zalewając mi w nocy lazienkę, co prawda robina była 2 miesiące temu łazienka
    a wczoraj zaczeło pryskać.

    Do tego wszystkiego pod bitetem nie dal sylikonu na odległości 15cm, i
    wlewało się pod płytki w miejscu mechanizmu bitedu. Mam nadzieje ze nie
    będzie smierdzieć stechlizną, ogrzewania podłogowe chodzi

    Na innych poziomach dawałem czujniki zalania a tu już nie chciało mi się:)
    co za pech.

    wy dawaliście zawory odcinające wodę w bidecie?
    chyba sobie to przerobie i dam zawory, co prawda bez sciągania bidety nie
    będzie do nich dostępu,
    bo za nisko zamontowany został bidet

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-18 12:10:00
    Temat: Re: zalania łazienka (zdjęcie)
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 11:02:45 UTC+1 użytkownik AT napisał:
> [...]
    >

    > wy dawaliście zawory odcinające wodę w bidecie?
    >
    > chyba sobie to przerobie i dam zawory, co prawda bez sciągania bidety nie

    Typowy błąd montażowy. Pod takie złączki nie daje się pakuł tylko uszczelki. Ten co
    robił instalację ma mniej więcej takie samo pojęcie o robocie jak Ty o pisaniu. Tak
    że pretensji do niego mieć nie powinieneś.

  • 3. Data: 2013-02-18 12:21:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:10:00 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Typowy błąd montażowy. Pod takie złączki nie daje się pakuł tylko uszczelki.

    Coniektórzy lubią sobie zycie utrudnaic i jeszcze pieniądze za to chcą.
    W takich weżykach przeciez juz sa uszczelki wiec co miał na myśli fachowiec pchając
    tam pakuły to nie wiem

  • 4. Data: 2013-02-18 12:29:49
    Od: "mcs" <...@...pl>

    ps.com...
    k...@g...com napisał:

    >Coniektórzy lubią sobie zycie utrudnaic i jeszcze pieniądze za to chcą.
    >W takich weżykach przeciez juz sa uszczelki wiec co miał na myśli fachowiec
    >pchając tam pakuły to nie wiem

    To nie to miejsce. Wężyk jest skręcony na uszczelkę. Tam jest dołożony
    rodzaj nypla lub przejściówka z gwintu wew/zew.
    Ale żeby mosiądz na pakuły...

    pozdrawiam

    mcs

  • 5. Data: 2013-02-18 12:33:40
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Kris" wrote in message
> [...]

    > W takich weżykach przeciez juz sa uszczelki wiec co miał na myśli fachowiec

    Ale przecież pakuły nie są przy weżykach, tylko przy redukcji.
    I jak byłoby to dobrze zrobione (nakręcenie redukcji), to nie powinno
    tam ciec, niezleżnie czy to się zrobi na pakuły, teflon, czy też da uszczelkę
    (o ile przylgnie są równe).

  • 6. Data: 2013-02-18 12:35:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:33:40 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:
    > Ale przecież pakuły nie są przy weżykach, tylko przy redukcji.

    A faktycznie. Niezbyt doikładnie na fotke spojrzałem

  • 7. Data: 2013-02-18 12:45:07
    Od: p...@t...pl

    Jak to zdemontujesz to zobaczysz ile faktycznie jest tam tego gwintu i jak cieniutka
    jest ścianka. Przedłużka/redukcja tej długości zawsze będzie narażona na pęknięcia.
    Daj dłuższą i dokręć jak należy. Tutaj pewnie dokręcono jak należy, tylko materiał
    nie wytrzymał.

  • 8. Data: 2013-02-18 13:55:30
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]

    Wywaliłem i dałem inny wężyk z większym gwintem.
    Narazie jest ok nie cieknie.

    pozdrawiam
    AT

  • 9. Data: 2013-02-18 14:03:02
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    Ten co robił instalację ma mniej więcej takie samo pojęcie o robocie jak Ty
    o pisaniu. Tak że pretensji do niego mieć nie powinieneś.

    ----

    Nie wiem co ma piernik do wiatraka, ale dzięki za opinię :) pisałem
    niewyspany po nocy.

    Nie jestem osobą pretensjonalną, przyzwyczaiłem się przy budowie całego domu
    to dużej ilości fuszerek, które sam w większości musiałem poprawiać po
    'eXpertach',
    w każym bądź razie,to ciekawe doświadczenie, a wybierałem i tak sprawdzonych
    i polecanych.
    Tylko do ekipy od wylewek nie miałem zastrzeżeń i elektryki i automatyki,
    którą w większości sam robiłem.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-02-18 14:43:30
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ----
    >
    > Nie wiem co ma piernik do wiatraka, ale dzięki za opinię :) pisałem

    Gorzej, ze pisze to ktos, kto wogole nie umie pisac na grupie. Znaczy
    hipokryta, ale o tym najwyrazniej nie wie.

    Pozdro.. TK