  • 1. Data: 2010-03-18 10:00:15
    Temat: zalany parkiet
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Pękł mi wężyk przy umywalce na piętrze,- zalane pół domu. W salonie
    "wstał",- popaczył sie parkiet z klepek bukowych w salonie, pojawiły się też
    duże szpary.
    Czy jedyna opcja to wyrzucic stamtąd 50m2 klepki i położyc nową? Czy jest
    szansa, że po wyschnięciu wróci on do mniej więcej poprzedniego kształtu i
    zwykłe cyklinowanie wystarczy?

    p47

  • 2. Data: 2010-03-18 11:52:41
    Temat: Re: zalany parkiet
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Mar 18, 11:00 am, "p47" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > szansa, że po wyschnięciu  wróci on do mniej więcej poprzedniego kształtu i

    Szansa jest, niewielka, ale jest. Jeśli jest na prawdę solidny to
    szpachlowanie i cyklinowanie mogą wystarczyć.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2010-03-18 14:33:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:00:15 +0100, p47 napisał(a):

> [...]
    > szansa, że po wyschnięciu wróci on do mniej więcej poprzedniego kształtu i
    http://www.planowo.pl/pokaz/3165/wybrzuszony_parkiet
    http://www.abc-izolacje.pl/index2.php?site=art&id=18
    4&dzial=Poradnik&baza=poradnik
    http://www.budnet.pl/forum/zalany_parkiet_pomocy,t=2