  • 1. Data: 2009-01-14 13:57:43
    Temat: zamaskowanie rur poziomych
    Od: "Piotrek Z." <p...@o...pl>

    Witam,
    Na wysokim poddaszu mam dwie poziome rury stanowiące elementy konstrukcyjne
    dachu. Ich średnica 4cm, długie na 480cm, lecą sobie międzydwiema połaciami
    dachu i przykręcone są do płatwi. Poddasze to otwarta przetrzeń. Jedynie te
    rurki sobie wiszą na wysokości około 2,20m. Chce je jakoś zamaskować,
    ogólnie poddasze ma klimat drewniany. Myślę o tzw. belkach rustykalnych
    (takie imitacje z pianki). U producenta koszt materiału to około 1000zł.
    Myślałem też o jakichś bambusach. Rurki należy obłożyć, nie da się na nie
    naciągnąć materiału maskującego. Belki czy bambusy muszą być więc złożone z
    dwóch części.
    Szukam jeszcze innych pomysłów. Może ktoś podpowie coś ciekawego? Każdy
    pomysł mile widziany :).

    pozdrawiam

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-14 14:08:36
    Temat: Re: zamaskowanie rur poziomych
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Piotrek Z. pisze:
> [...]
    > dwóch części.
    > Szukam jeszcze innych pomysłów. Może ktoś podpowie coś ciekawego? Każdy

    sorki że poza tematem ale kto daje stalowe wzmocnienia do więźby
    dachowej na domku jednorodzinnym?

  • 3. Data: 2009-01-14 14:17:08
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    lleeoo pisze:

    > sorki że poza tematem ale kto daje stalowe wzmocnienia do więźby
    > dachowej na domku jednorodzinnym?

    ...i do tego na wysokosci 2,2m?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-01-14 14:22:38
    Od: "Piotrek Z." <p...@o...pl>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sorki że poza tematem ale kto daje stalowe wzmocnienia do więźby dachowej
    > na domku jednorodzinnym?

    Cytat: "Rurki trzymają połacie przed rozjechaniem się". Więcej nie pytajcie
    :).
    Mam stan taki i muszę (a może nie? :) ) to jakoś zamaskować (upiększyć?).

    Dom powstawał w latach 80-90 w okresie braków materiałowych. Robiono z tego
    co udało się zdobyć...

    pozdrawiam

    --
    Piotrek

  • 5. Data: 2009-01-14 14:23:16
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > sorki że poza tematem ale kto daje stalowe wzmocnienia do więźby dachowej
    > na domku jednorodzinnym?

    Oj, dają. Zwykle dwuteowniki, rury jeszcze nie widziałem... Może na
    pobliskim złomie wylądował jakis parowóz... :)

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-01-14 17:08:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    lleeoo napisal:
    > sorki że poza tematem ale kto daje stalowe wzmocnienia do więźby
    > dachowej na domku jednorodzinnym?

    Ano na przyklad moj sasiad, ktory w praktyce ma pol wiezby zrobionej
    z dwuteownikow, bo belki stolcowe leza na nich praktycznie, jak
    okladzina, a calosc obciazen przenosza wlasnie te dwuteowniki.

    Dlaczego? Nie mam pojecia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-01-14 17:09:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Piotrek Z. napisal:
    > Cytat: "Rurki trzymają połacie przed rozjechaniem się". Więcej nie pytajcie
    > :).
    > Mam stan taki i muszę (a może nie? :) ) to jakoś zamaskować (upiększyć?).

    Czyli pelnia role kleszczy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-01-15 07:32:45
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 14 Sty, 14:57, "Piotrek Z." <p...@o...pl> wrote:

    > Szukam jeszcze innych pomysłów. Może ktoś podpowie coś ciekawego? Każdy
    > pomysł mile widziany :).

    A może wymienic na drewno?

  • 9. Data: 2009-01-15 10:00:22
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Szukam jeszcze innych pomysłów. Może ktoś podpowie coś ciekawego? Każdy
    > pomysł mile widziany :).
    A może owinąć liną konopną - styl marynistyczny ;-).

    Pzdr.
    Adam

  • 10. Data: 2009-01-15 10:36:00
    Od: "Piotrek Z." <p...@o...pl>

    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A może owinąć liną konopną - styl marynistyczny ;-).

    Całkiem niezły pomysł muszę przyznać. Muszę rozważyć. Chciałem tylko wzdłuż
    jednej rury puścić zasilanie dla oświetlenia i przy takiej owijce robie się
    z tym trochę problem, ale jest to do przejścia. Dzięki za podpowiedź.

    pozdrawiam
    Piotrek