  • 1. Data: 2009-11-08 22:20:33
    Temat: zapchał się odpływ w wannie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    lipa straszna, odpływ z wanny kompletnie zapchany
    wanna żeliwna, zabudowana płytkami, odpływ w podłodze, rura żeliwna (w podłodze idzie
    najpierw trochę pod górę) wchodzi do głównego spływu poprzez piwnicę sąsiada
    (mieszkanie na parterze)

    co teraz? próby przepchania spiralą spełzły na niczym,
    wejdzie na ok. 1,5m i stoi

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-11-08 22:23:23
    Temat: Re: zapcha? sie odp?yw w wannie
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 08-11-2009 o 23:20:33 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > co teraz? próby przepchania spiralą spełzły na niczym,
    > wejdzie na ok. 1,5m i stoi

    a wynalazki chemiczne?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 3. Data: 2009-11-08 23:06:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a wynalazki chemiczne?

    to już za późno, zatkane na amen

    wsypałem wczoraj kreta z pół szklanki
    ale jak nie ma przepływu to co ma to dać jak to z 1,5m dalej

  • 4. Data: 2009-11-08 23:17:07
    Temat: Re: zapchał się odpływ w wannie
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "zlotowinfo", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to już za późno, zatkane na amen
    >
    > wsypałem wczoraj kreta z pół szklanki
    > ale jak nie ma przepływu to co ma to dać jak to z 1,5m dalej

    No kret zdecydowanie coś dał, a raczej da - dodatkowe rozrywki temu kto to
    będzie dalej przepychał, w końcu będzie grzebał w rurze ze stojącym kwasem.
    Uprzedź go o tym krecie. Spiralą zakładam własnoręcznie było, czyli pewnie
    niezbyt solidną i na kurbkie? Jeśli takie zabiegi nic nie dały, to obawiam
    się że następnym krokiem jest hydraulik uzbrojony w sprężynę z własnym
    napędem - taką którą silnik kręci. Jeśli i to nie pomoże... to lepiej
    jednak żeby pomogło ;)

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 5. Data: 2009-11-08 23:29:12
    Temat: Re: zapchał sie odpływ w wannie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie dalej przepychał, w końcu będzie grzebał w rurze ze stojącym kwasem.
    OK

    > Spiralą zakładam własnoręcznie było, czyli pewnie
    > niezbyt solidną i na kurbkie? Jeśli takie zabiegi nic nie dały, to obawiam
    solidną i na kurbkie

    > się że następnym krokiem jest hydraulik uzbrojony w sprężynę z własnym
    > napędem - taką którą silnik kręci. Jeśli i to nie pomoże... to lepiej
    > jednak żeby pomogło ;)

    widziałem taką na allegro 4k, czuję że nie pomoże :/
    po za tym u nas są tylko proste ludziska
    wogóle hydraulika tu znaleźć to trudność
    jeden ma firmę, drugi spółdzielni i tyle
    temu co ma firmę: "Nie zajmuję się pierdołami"

    ciekawe czy da się łączyć żeliwo z plastikiem
    by dotrzeć do problemu i sztukować
    bo jak trzeb całą wannę wywalać to się wku...

  • 6. Data: 2009-11-09 00:12:11
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe czy da się łączyć żeliwo z plastikiem
    > by dotrzeć do problemu i sztukować
    > bo jak trzeb całą wannę wywalać to się wku...

    da się łączyć, da się. Słowo kluczowe: traper.
    Zanim zaczniesz rozpierduchę w rurach proponuję jeszcze sprowadzić tzw WUKO
    które będzie miało tzw jajo i pompę wysokiego ciśnienia. Wrzucą jajo do
    rury, przypier...lą ze 150 barów i być może wszystko się udrożni.....
    Najprawdopodobniej osypały Ci się w rurach skorodowane łupki żeliwa z
    wnętrza i zatamowały przepływ. Jeżeli bedziesz coś wymienał wstaw sobie
    gajgera przed krytycznym miejscem.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2009-11-09 04:45:08
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

> [...]
    > wogóle hydraulika tu znaleźć to trudność
    > jeden ma firmę, drugi spółdzielni i tyle
    > temu co ma firmę: "Nie zajmuję się pierdołami"

    Znajomy kiedys twierdzil ze przeczyscil takie "zatkanie" karcherem z jakas
    specjalna koncowka do udrażniania rur (koncowke jakoby pozyczyl bo droga).
    Moze to bedzie prosciej znalezc ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 8. Data: 2009-11-09 07:41:13
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    > wsypałem wczoraj kreta z pół szklanki
    > ale jak nie ma przepływu to co ma to dać jak to z 1,5m dalej

    tylko pol szklanki?
    kup 2 opakowana tego kreta i jedz nim do skutku...
    syp ile wlezie, a nie jakies tam marne pol szklanki

    a. i nie zelowego tylko granulkowatego

  • 9. Data: 2009-11-09 13:00:47
    Temat: Re: zapcha3 sie odp3yw w wannie
    Od: "Onna" <o...@g...pl>

> [...]
    >>

    > to już za późno, zatkane na amen
    >
    > wsypałem wczoraj kreta z pół szklanki
    > ale jak nie ma przepływu to co ma to dać jak to z 1,5m dalej

    To ma dać że wyżre to co zatkane i będzie drożne znowu :)
    Kreta kupujesz w granulkach, nie w proszku.
    Bierzesz wiaderko takie co to się nie rozleci od chemii, szmatkę na nos i
    usta (mówię serio), na zaś otwierasz okna w mieszkaniu (albo w łazience jak
    masz) i drzwi do łazienki żeby robić przeciąg, gotujesz wodę, wsypujesz do
    wiadra granulki zalewasz wrzątkiem we wiaderku a następnie całość wlewasz do
    zatkanego otworu. Się pieni i syczy i potem przetyka. U mnie pomogło.

    Onna

  • 10. Data: 2009-11-09 16:54:58
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    doslaw wrote:
> [...]
    Zamiast kreta kup wodorotlenek sodu, jest np w Liroju czy Castoramie.
    Wydajnosc pewnie o rzad wieksza a cena o polowe mniejsza ;)
    Ale uwaga na lapy - to zraca zasada.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom