  • 1. Data: 2012-04-19 12:21:32
    Temat: zawór napełniający
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam.

    Średnio co rok wymieniam zawór napełniający w spłuczce. Za każdym
    razem jest to taki najtańszy szmelc. Do tej pory przynajmniej przez kilka
    miesięcy działało to super. Ostatni prawie w ogóle nie chce przepuszczać
    wody. Rozebrałem go 10 razy i się poddałem. Kupiłem jakiś lepszy za 36
    zł i mam wrażenie że jest to samo. Nie wiem jakie tam musi być ciśnienie
    żeby ten zawór puścił. Co z tym może być nie tak ?

  • 2. Data: 2012-04-20 08:01:20
    Temat: Re: zawór napełniający
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-04-19 12:21, bagno pisze:
> [...]
    > zł i mam wrażenie że jest to samo. Nie wiem jakie tam musi być ciśnienie
    > żeby ten zawór puścił. Co z tym może być nie tak ?

    Nie szukałbym tu przyczyny w spłuczce. Raczej problem jest po stronie
    instalacji wodociągowej. Być może, rzeczywiście, jest za małe ciśnienie...

    Pozdrawiam,
    MW