  • 1. Data: 2011-12-20 10:22:31
    Temat: zawór zwrotny pompy
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Słuchajcie czy w układzie c.o. gdzie obieg tylko wymuszony, nie grawitacyjny
    może być zainstalowany zwykły zawór zwrotny czy musi być kulowy-różnicowy?
    Jak na mój gust spokojnie, a grawitacyjne na kulowym, ale chcę się upeewnić.
    W necie nie znalazłem.

    Rafał

  • 2. Data: 2011-12-21 05:34:54
    Temat: Re: zawór zwrotny pompy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kacper wrote:
    > Słuchajcie czy w układzie c.o. gdzie obieg tylko wymuszony, nie
    > grawitacyjny może być zainstalowany zwykły zawór zwrotny

    zwykły zawór zwrotny

    > czy musi być
    > kulowy-różnicowy? Jak na mój gust spokojnie, a grawitacyjne na
    > kulowym, ale chcę się upeewnić. W necie nie znalazłem.

    te tylko do układów grawitacyjnych

  • 3. Data: 2011-12-21 10:38:13
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    > zwykły zawór zwrotny

    > te tylko do układów grawitacyjnych

    Dzięki, chciaż jedna wypowiedź

    Rafał

  • 4. Data: 2012-02-03 20:39:29
    Od: lancellot <l...@w...pl>

    W dniu 2011-12-21 06:34, Marek Dyjor pisze:

    > zwykły zawór zwrotny

    Który po kilku latach trafia szlag i nie ma nic.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2012-02-04 12:49:30
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 3 Lut, 21:39, lancellot <l...@w...pl> wrote:

    > Który po kilku latach trafia szlag i nie ma nic.
    >
    > Pozdrawiam.

    dlatego trzeba wydać trochę więcej i kupić porządny z metalowym
    trzpieniem a nie chińskie badziewie

    pozdrawiam Piotr