  • 11. Data: 2012-10-29 14:38:19
    Temat: Re: zbankrutuję przez te sikorki
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 05:56:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    nie-ptakow-zima

    > A jak np ja dokarmiam nieregularnie, sypie wtedy kiedy mi sie przypomni to jakies
    przestępstwo popełniam?

    To jest kwestia odpowiedzialności - nie zaś odpowiedzialnosci karnej.
    Smutne, że Tobie się one mylą... a raczej nie ma dla Ciebie pierwszej bez
    drugiej...
    (by XL)

  • 12. Data: 2012-10-29 16:10:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 17:08:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Strzelam do nich z wiatrówki i gotuję potem rosół - systematycznie.
    Z sikorek?
    Bee, małe to pierzaste i dużo roboty przy ogryzaniu
    Z łabędzi i bocianów to dopiero uczta jest;))

  • 13. Data: 2012-10-29 17:01:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 08:10:13 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Z sikorek?
    > Bee, małe to pierzaste i dużo roboty przy ogryzaniu

    Z kosteczkami się spożywa :-)
    (by XL)

  • 14. Data: 2012-10-29 17:52:26
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2012-10-29 14:38, Ikselka pisze:

    > To jest kwestia odpowiedzialności - nie zaś odpowiedzialnosci karnej.
    > Smutne, że Tobie się one mylą... a raczej nie ma dla Ciebie pierwszej bez
    > drugiej...
    Przerwę tę ciszę na sali.
    Ikselka, ile Ty masz lat ?

  • 15. Data: 2012-10-29 19:00:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 17:52:26 +0100, Crimi napisał(a):

    > Przerwę tę ciszę na sali.
    > Ikselka, ile Ty masz lat ?

    Za dużo na to, żeby sobie okresowo poprawiać nastrój kosztem ptaków.
    (by XL)

  • 16. Data: 2012-10-30 08:22:19
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-29 17:01, Ikselka pisze:

    > Z kosteczkami się spożywa :-)

    Rosół z kosteczkami? Weź się kobito zastanów ;-)
    Jacek

  • 17. Data: 2012-10-30 10:28:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 08:22:19 +0100, Jacek napisał(a):

    > Rosół z kosteczkami?

    Ptaszki, ptaszki :-)

    > Weź się kobito zastanów ;-)

    A masz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Balut
    3333-]
    (by XL)

  • 18. Data: 2012-10-30 13:22:01
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-30 10:28, Ikselka pisze:

    > A masz:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Balut
    A fuj...

    A propos "a fuj"

    Przychodzi gość do restauracji i pyta kelnera, co by mu polecił
    smacznego do zjedzenia.
    Kelner na to, że u nich wszystkie dania są smaczne i żeby sobie po
    prostu wybrał coś z karty.
    Gość poczytał i wybrał ozorki cielęce.
    Kelner na to: a fuj, ja bym do ust nie wziął czegoś, co inne zwierze
    miało w pysku.
    Gość pyta: to pan radzi?
    Weź pan omlet!

    pozdrowienia
    Jacek

  • 19. Data: 2012-11-01 18:00:50
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > Przerwę tę ciszę na sali.
    > Ikselka, ile Ty masz lat ?

    Przede wszystkim ma za dużo lat żeby jeszcze (wreszcie) zmądrzeć.
    I przestać sie przyczepiać do niemalże każdej opinii wyrażonej
    na listach dyskusyjnych.

  • 20. Data: 2012-11-01 19:13:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 18:00:50 +0100, michalek napisał(a):

    > Przede wszystkim ma za dużo lat żeby jeszcze (wreszcie) zmądrzeć.
    > I przestać sie przyczepiać do niemalże każdej opinii wyrażonej
    > na listach dyskusyjnych.

    Odczep się :-]

    (by XL)