  • 11. Data: 2011-08-03 18:24:41
    Temat: Re: zbiornik na nieczysto?ci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j1bu4p$d4g$1@news.onet.pl...

    > Ja tez nie moglem miec oczyszczalni ponieważ wody gruntowe czasem sa na
    > 1m.
    > Podczas kopania szamba, dziura momentalnie wypełniła się wodą.
    > Poza tym, jakoś nie odczuwam zadnego zapaszku a scieki za flasze wywozi
    > jeden rolnik -

    Znaczy wylewa ścieki na pole?
    No to faktycznie - bezkonkurencyjne cenowo rozwiązanie.
    Dopóki Cię ktoś nie złapie.

  • 12. Data: 2011-08-03 19:21:30
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Znaczy wylewa ścieki na pole?
    > No to faktycznie - bezkonkurencyjne cenowo rozwiązanie.

    nie wylewa na pole, nigdzie o tym nie pisałem.

    Facet pracuje w oczyszczalni sciekow... i szambo odbiera z całe wiochy, tzn
    od tych z ktorymi zyje w zgodzie:)

    uciu

  • 13. Data: 2011-08-03 20:33:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie wylewa na pole, nigdzie o tym nie pisałem.
    >
    > Facet pracuje w oczyszczalni sciekow... i szambo odbiera z całe wiochy,
    > tzn od tych z ktorymi zyje w zgodzie:)

    Tak czy tak kogoś oszukuje.