  • 21. Data: 2012-10-19 11:52:05
    Temat: Re: ze wszystkich cudów natury poważam jedynie trawy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 02:48:08 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > Nie zgadzam się z Tobą w części gdy piszesz,że trzeba zabiegać o
    > popularność, wręcz za wszelka cene "by każdy szukał twego towarzystwa."
    > Jest to po pierwsze niemożliwe bo jak mawiał Lec:
    > jeszcze się taki nie urodził, który by wszystkim dogodził
    > Po drugie jest to sprzeczne z pierwszą częścią myśli
    > bo jeżeli "wartością jest autentyczność wnętrza "
    > to do końca i zawsze trzeba być sobą a nie kameleonem i w zależności od
    > sytuacji "warto być nawet chamem, ale takim, żeby każdy szukał twego
> [...]

    Nigdzie nie piszę o zabieganiu o popularność - moja myśl mówi o dążeniu i
    ukierunkowaniu siebie według pewnego wskaźnika, a szukanie tego towarzystwa
    przez innych ma być li tylko tym właśnie wskaźnikiem jakości owego
    "chamstwa". Tu jest cała ta przewrotność 333-)
    (by XL)

  • 22. Data: 2012-10-19 21:00:50
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-18 23:50, Tadeusz Smal pisze:
    > W dniu 2012-10-17 23:15, Jerzy Wierzchnicki pisze:
    (...)

    > :)
    > o ile dobrze kojarzę to też masz kilka kotów?
    > Moje tez bardzo lubią moje ogrodniczki
    > i szukają tam schronienia gdy się zmęczą za mną chodząc albo coś je
    > przestraszy
    > http://trawki.pl/images/inne/Principeska.JPG

    Świetne miejsce dla kota :-)

    Krycha.

  • 23. Data: 2012-10-20 12:49:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 21:00:50 +0200, Krycha_net napisał(a):

    > (...)

    > Świetne miejsce dla kota :-)

    Czapka też świetna:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/18/album/88355