  • 1. Data: 2009-02-18 09:39:34
    Temat: zeliwny piec wolnostojacy "kominkowy"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Ciągle rozglądam się za jakimś ładnym piecem żeliwnym... Jeden ostatnio
    wpadł mi w oko, ale dość drogi (4500).

    Może ktoś mógłby polecić jakiś model i miejsce, gdzie można go obejrzeć
    (w sieci na początek)?

    Moje wymagania:

    * wylot spalin na górze, a nie z tyłu
    * moc 12-16kW
    * wyciągana szuflada popielnika za osobnymi drzwiczkami, niż palenisko
    * przydałyby się boczne drzwiczki do dorzucania opału
    * koniecznie żeliwo, a nie jakieś gówno z cienkiej blaszki i szamotem na
    pocieszenie
    * spora komora spalania, żeby można było naładować drzewa na "wolny
    ogień" na parę ładnych godzin (im dłużej, tym lepiej oczywiście)

  • 2. Data: 2009-02-18 12:03:42
    Temat: Re: zeliwny piec wolnostojacy "kominkowy"
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    wiadomości news:nj1t66-8ep.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > * spora komora spalania, żeby można było naładować drzewa na "wolny
    > ogień" na parę ładnych godzin (im dłużej, tym lepiej oczywiście)

    Moim zdaniem spokojnie możesz się liczyć z większymi kwotami
    niż ww.

    A co do oglądania, to np. TiM kominki, Dovre itp.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-02-18 12:20:40
    Od: p...@i...pl

    On 18 Lut, 10:39, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    > * spora komora spalania, żeby można było naładować drzewa na "wolny
    > ogień" na parę ładnych godzin (im dłużej, tym lepiej oczywiście)

    Dovre, najwikszy z modeli. Ma wszystko o czym piszesz i jest swietnz.
    Pale w nim juz 9 lat.

    pzdr
    krzychut

  • 4. Data: 2009-02-19 11:51:19
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    > Ciągle rozglądam się za jakimś ładnym piecem żeliwnym... Jeden ostatnio
    > wpadł mi w oko, ale dość drogi (4500).
    >
    > Może ktoś mógłby polecić jakiś model i miejsce, gdzie można go obejrzeć
    > (w sieci na początek)?

    Piece żeliwne INVICTA spełniają warunki o których piszesz, widziałem kilka w
    sklepie Leroy Merlin
    Tu jest link do katalogu ze strony www.invicta.com.pl

    http://www.invicta-sa.com/pages/telechargements/cata
    logue/catalogue/poeles_a_bois.pdf