  • 111. Data: 2022-01-19 17:50:48
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.01.2022 07:55, ąćęłńóśźż wrote:
    > Krowę też doisz sam, czy kupujesz mleko w sklepie?

    Ale to Ty kupiłeś piec, a teraz chodzisz do piekarni po surowy bochenek
    aby go wypiec u siebie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 112. Data: 2022-01-19 23:39:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat nie mam gdzie trzymać mrożonego pieczywa, do tego cena detaliczna jest za
    wysoka w porównaniu ze świeżym.
    Ale gdybym miał miejsce w zamrażarce, to lubiłbym chrupiące kajzerki z rana.
    No i jeszcze pora roku - w zimie grzejesz piec bez wielkiej straty, gorącym latem co
    innego.

    -----

  • 113. Data: 2022-01-21 09:29:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prababcia też nie zjadła innych ziemniaków, jak wykopanych motyką.
    Była utrapieniem dla dzieci (już emerytów) przez dwadzieścia parę lat, aż zmarła
    mając 99 lat (CBDU).

    -----

  • 114. Data: 2022-01-21 12:48:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.01.2022 09:29, ąćęłńóśźż wrote:
    > Prababcia też nie zjadła innych ziemniaków, jak wykopanych motyką.
    > Była utrapieniem dla dzieci (już emerytów) przez dwadzieścia parę lat,
    > aż zmarła mając 99 lat (CBDU).

    Jak już Cię tak bardzo to interesuje, to mleko zdarza mi się kupować w
    sklepie (Turvita 3,9%). Ale głównie od kobitki co we wtorki i czwartki
    podjeżdża starym citroenem i sprzedaje w 1,5l butelkach po muszyniance.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 115. Data: 2022-01-21 14:07:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak już Cię tak bardzo to interesuje, to mleko zdarza mi się kupować w
    > sklepie (Turvita 3,9%). Ale głównie od kobitki co we wtorki i czwartki
    > podjeżdża starym citroenem i sprzedaje w 1,5l butelkach po muszyniance.

    Kiedyś kontrola się czepiała takiej frony sprzedaży. Że mleko bez atestów
    i że ani trochę nie uhate, a tego ludziom pić nie wolno. Po umieszczniu
    kartki "MLEKO DLA KOTA" już nic nie mogli sprzedawcy zrobić. Dalej szło
    jak woda, ludzie kupowali jak przedtem.

    --
    Jarek

  • 116. Data: 2022-01-21 20:24:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 12:48:39 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
> [...]
    > sklepie (Turvita 3,9%). Ale głównie od kobitki co we wtorki i czwartki
    > podjeżdża starym citroenem i sprzedaje w 1,5l butelkach po muszyniance.

    Butelki po Muszyniance ma wyjmowane że śmietnikow. Nie wiadomo z jakim parchem był
    ten co z takiej butelki pił. Umyte a raczej opłukane w wiaderku w tej samej wodzie co
    10 butelek wcześniej. Jak krowa chora to chłop mleka do mleczarni nie odda bo by go
    złapali i zniszczyli. Ale doic krowę trzeba. I nie po bożemu mleko w kanał wylać. Ale
    miastowy baran kupi wszystko. To mu się sprzeda z przekroczeniem antybiotyków,
    żółtaczką, od krowy chorej na gruźlicę albo raka. Do tego krowie mleko bez obróbki
    pozbawiającej go składników jakich potrzebuje rozwijający się cielak średnio nadaje
    się do spożywania przez ludzi.

  • 117. Data: 2022-01-21 23:19:32
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 21.01.2022 o 12:48, Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak już Cię tak bardzo to interesuje, to mleko zdarza mi się kupować w
    > sklepie (Turvita 3,9%). Ale głównie od kobitki co we wtorki i czwartki
    > podjeżdża starym citroenem i sprzedaje w 1,5l butelkach po muszyniance.

    Od kobitki z Repek na targu w Sokołowie Podlaskim? Zdrowia życzę!
    Nawet gdybyś to kupował na Wolumenie w butelce po Hennessy Fine 1.5L
    od damy z Citroenem C5 Aircross.

  • 118. Data: 2022-01-22 07:32:30
    Temat: Re: zenek w oborze
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-21 o 20:24, kanalia i psychol* Zenek Kapelinder pisze:

    /bełkot pastucha z Chlevek - ciach/

    DO BUDY ZAWSZONY PSI KASTRACIE! DO BUDY KANALIO!*

    wynoś się z pl.soc.polityka KANALIO!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!