  • 1. Data: 2021-12-17 21:47:15
    Temat: zlecenie musi zostać wykonane
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    przyjaciele królika w akcji
    kasa musi się zgadzać
    no!

    Gdyby polska armia była tak dobrze zorganizowana
    bylibyśmy potęgą militarną.

    ciąg dalszy szajby kosiarzy

    "Znów kosili śnieg.
    W Warszawie na ul. Obrońców Tobruku przechodnie mogli napotkać mężczyzn
    koszących trawę pokrytą szronem i śniegiem. Kilku panów kosiło jedną
    trzecią trawy i dwie trzecie śniegu.

    Rozumiem, że żyjemy w kraju absurdu, ale to już chyba przesada -
    stwierdził słuchacz w Radiu Elka."

    https://tinyurl.com/43bp9hbt

    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/warszawa
    -znow-kosili-snieg-
    to-chyba-jakas-plaga-glupoty/gk3ypgp,79cfc278

    a jaktam u Was murawa?
    św Mikołaj przyniósł nową kosiarkę sterowaną smartfonem?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-12-17 21:54:00
    Temat: Re: zlecenie musi zostać wykonane
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2021 o 21:47, PiteR pisze:

    > a jaktam u Was murawa?

    Nie rośnie :/

    > św Mikołaj przyniósł nową kosiarkę sterowaną smartfonem?

    ChujVarna? Fajne so ale mam za mały trawnik na tako kosiarkę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2021-12-17 21:55:50
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > to-chyba-jakas-plaga-glupoty/gk3ypgp,79cfc278
    >
    > a jaktam u Was murawa?
    > św Mikołaj przyniósł nową kosiarkę sterowaną smartfonem?

    Prawdopodobnie umowa z wykonawcą jest na jedno koszenie miesięcznie i
    trzeba to wykonać, bo inaczej zleceniobiorca zapłaci karę za
    niewywiązanie się z umowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2021-12-18 12:49:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61bcf956$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user yabba pisze tak:

    > Prawdopodobnie umowa z wykonawcą jest na jedno koszenie
    > miesięcznie i trzeba to wykonać, bo inaczej zleceniobiorca zapłaci
    > karę za niewywiązanie się z umowy.

    Chciałbym żeby była wieczna zima w Polsce.

    plusy dodatnie
    - powietrze rześkie łatwo oddychać człowiek się nie poci tak
    - cioty boją się jeżdzić po śniegu = mniejsze korki
    - zimno zniechęca prelegentów pod oknami i wariatki z pieskami
    - nie koszą trawy w sobote można spać do 13oo i od 17oo do 20oo
    - wiejskie laski nie skowyczą do grubokościstych łuskaczy słonecznika
    odwożących je pod stancję po dysce do 3oo w nocy.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2021-12-18 13:07:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2021-12-17 o 21:47, PiteR pisze:
    > "Znów kosili śnieg.
    > W Warszawie na ul. Obrońców Tobruku przechodnie mogli napotkać mężczyzn
    > koszących trawę pokrytą szronem i śniegiem. Kilku panów kosiło jedną
    > trzecią trawy i dwie trzecie śniegu.

    Jak dla mnie to ma to duży sens. Skosisz trawę zimą i masz spokój na 4
    miesiące. Skosisz latem i za tydzień trzeba znowu kurna kosić.

    L.

  • 6. Data: 2021-12-18 13:21:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > Chciałbym żeby była wieczna zima w Polsce.
    >
    > plusy dodatnie
    > - powietrze rześkie łatwo oddychać człowiek się nie poci tak
    > - cioty boją się jeżdzić po śniegu = mniejsze korki
    [...]

    Nauka o klimacie mówi, że to niemożliwe. Stan, w którym przez cały
    rok pada śnieg (lub choćby popaduje) i trzeba po nim jeździć, jest
    wybitnie niestabilny. Każde wcześniejsze przejście od interglacjału
    do glacjału trwało ledwie kilkadziesiąt lat. W opisanej sytuacji
    już za życia jednego pokolenie mielibyślmy kilkaset metrów pokrywy
    lodowej, a w następnym -- kilometry.

    Jarek

    --
    Pani zanadto się poci,
    Niech pani unika wilgoci,

  • 7. Data: 2021-12-18 13:29:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 12:49, PiteR pisze:

> [...]
    > - wiejskie laski nie skowyczą do grubokościstych łuskaczy słonecznika
    > odwożących je pod stancję po dysce do 3oo w nocy.

    Zawsze trudno mi zrozumieć egoistę, żeby go nie zabić :>

    Egoiście trudno zrozumieć większość.

    Generalnie to egoista jest w sumie nieistotny i poza nawiasem i można go
    zabić bo to terrorysta taki :)

    Ale zamiast zmuszać wszystkich do zimy, jedź na Alaskę albo dalej :]

    Będziesz miał tak jak chcesz i nikogo do tego nie musisz namawiać :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 8. Data: 2021-12-18 13:35:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 12:49 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > Chciałbym żeby była wieczna zima w Polsce.

    Ja mam odwrotnie, mógłby zawsze być czerwiec. Ptaki za oknem od 4 rano,
    cały czas ciepełko bez upałów 40 st. - w nocy przyjemny 15-20 st. chłodek.
    Wszędzie świeża zieleń i kwitnące rośliny, czasami popada, czasami
    poświeci słońce. Jakby temp w dzień nie spadała poniżej 25 st. to byłby
    raj.

    TG

  • 9. Data: 2021-12-18 13:58:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wszędzie świeża zieleń i kwitnące rośliny, czasami popada, czasami
    > poświeci słońce. Jakby temp w dzień nie spadała poniżej 25 st. to byłby

    To też by mnie wkurwiało, patrzeć cały czas na zielone truskawki, które
    dojrzewają w lipcu, czy inne owoce.
    Sprowadzanych nie lubię.

    Zimą lubię odpoczywać a latem napierdalać. Dobrze jednak że jest jak jest :D

    Zawsze się zastanawiam nad jedną sprawą. Skoro mam dostępne rozwiązanie
    pod ręką i go nie używam a chcę przeprowadzać rewolucję poza sobą to
    jaki problem sięgnąć po bliskie rozwiązanie i przebudować sobie łeb?

    Są oczywiście pewne granice i nie przebuduję sobie łba jak niewolnik czy
    nie zacznę nagle lubić tego co mi nie smakuje...można oczywiście
    spróbować ale patrząc realnie to najlepsze wyjście w myśl zasady: jeśli
    nie możesz pokonać wroga to się do niego przyłącz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 10. Data: 2021-12-18 14:15:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61bdd450$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > Generalnie to egoista jest w sumie nieistotny i poza nawiasem i
    > można go zabić bo to terrorysta taki :)

    ej no nie mówimy o strzelaniu z pompki do koszących trawę w sobotę.
    Wystarczy kosić w niedzielę.

    > Ale zamiast zmuszać wszystkich do zimy, jedź na Alaskę albo dalej
    > :]

    Myślę o Norwegii. Byłem juz tam. Podobało mi się.
    Dużo przyrody, mało małp.

    > Będziesz miał tak jak chcesz i nikogo do tego nie musisz namawiać
    > :D

    Niegłupie. Gdzieś gdzie nie ma zasięgu gsm i nie wożą ryjami całe dnie
    na balkonach.

    --
    Piter