  • 11. Data: 2021-12-18 15:32:38
    Temat: Re: zlecenie musi zostać wykonane
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61bdceec$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    user Lisciasty pisze tak:

    > Jak dla mnie to ma to duży sens. Skosisz trawę zimą i masz spokój
    > na 4 miesiące. Skosisz latem i za tydzień trzeba znowu kurna
    > kosić.
    >
    > L.

    :)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 12. Data: 2021-12-18 17:46:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 18 grudnia 2021 o 14:15:01 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:61bdd450$0$529$6578...@news.neostrada.pl>
    > ej no nie mówimy o strzelaniu z pompki do koszących trawę w sobotę.
    > Wystarczy kosić w niedzielę.
    > Myślę o Norwegii. Byłem juz tam. Podobało mi się.
    > Dużo przyrody, mało małp.
    > Niegłupie. Gdzieś gdzie nie ma zasięgu gsm i nie wożą ryjami całe dnie
    > na balkonach.
    >
    > --
    > Piter
    Jedz i zapomnij języka polskiego. Naprawis, trochę ślepy los co to spowodował że
    wypadłeś z okna ale nie dopatrzył i był to niski parter i krzaki a nie trzecie piętro
    i beton.

  • 13. Data: 2021-12-19 11:11:57
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-18 o 17:46, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Jedz i zapomnij języka polskiego. Naprawis, trochę ślepy los co to spowodował że
    wypadłeś z okna ale nie dopatrzył i był to niski parter i krzaki a nie trzecie piętro
    i beton.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE!*

    --
    Runt