  • 11. Data: 2009-01-07 08:07:47
    Temat: Re: zmowa milczenia
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:5afd.00000007.49645f3f@newsgate.onet.pl mirzan
    <l...@o...pl> napisał(a):

    > Słusznie,od razu widać,że brak tu krasnali,plastykowej żaby nad
    > wodą, stolika od maszyny do szycia i wózka czterokołowego z
    > dyszlem.Nawet ani jednej rzeźby ze starej opony,co za ogród.

    Hejka. Na pierwszym zdjęciu w instrukcji zakładania wrzosowiska są
    rzeźby (instalacje) dwóch żurawi (strusi). Bardzo fajne. :-)
    Pozdrawiam pobieżnie Ja...cki

  • 12. Data: 2009-01-07 10:05:57
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl>

    Magdalena Bassett wrote:

    > Jakby Ci tu odpowiedziec? Kazdy ma subiektywne spojrzenie na ogrody. Ten
    > jest moze i piekny, ale dla mnie zbyt sterylny, zbyt grzeczny. Nie
    > podobaja mi sie cementowe obrzeza.

    Nie mam nic przeciwko betonowym obrzeżom, o ile mają prostą formę i nie
    udają (jak w tym przypadku) obrzeży z drewna. Na jednym zdjęciu (wiosna
    - marzec) widać obok siebie, po jednej stronie wyspy otoczone betonem, a
    po drugiej kamieniami. Jak dla mnie to się mocno gryzie. Po za tym ogród
    bardzo ładny, choć faktycznie trochę zbyt "ugrzeczniony". Piękne
    wrzosowisko. Przydałby się jakiś dziki zakątek. Widać nakład pracy i
    zamiłowanie do roślin właścicielki ogrodu.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 13. Data: 2009-01-07 10:12:33
    Od: "michalek" <m...@g...com>

> [...]
    > stolika od maszyny do szycia i wózka czterokołowego z dyszlem.Nawet ani
    > jednej rzeźby ze starej opony,co za ogród.

    A tak trochę na uboczu. Ile w Waszej ocenie potrzeba poświęcać
    czasu aby utrzymać ogród w takim stanie?

    Czy to się da połączyć z normalnymi obowiązkami domowymi?
    Czy trzeba zatrudnić na pół etatu ogrodnika? W sensie
    mozliwościczasowych, wiedzy/doświadczenia, no i potrzebnej
    siły/wytrzymałości do wykonywania tylu prac?

  • 14. Data: 2009-01-07 10:33:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 08:52:31 +0100, mirzan napisał(a):

> [...]
    > stolika od maszyny do szycia i wózka czterokołowego z dyszlem.Nawet ani
    > jednej rzeźby ze starej opony,co za ogród.

    :-DDD

  • 15. Data: 2009-01-07 10:53:07
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 7 Sty, 11:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > :-DDD

    To co że jest trochę sterylny może im się podoba właśnie taki.Ja też
    takiego nie mam, u siebie na wsi czegoś takiego nie widzę . Podoba mi
    się wiele detali które jednak chętnie do siebie adaptuję.Zdjęcia są
    piękne,ogród jest jeszcze młody więc na pewno będzie się zmieniał.Być
    może nie są w stanie sami o wszystko dbać ale może ich na to stać
    (sądząc po ilości tego wszystkiego co tam rośnie) Mnie się podobają
    różne ogrody z tajemniczymi zakątkami i bez nich,z wozem drabiniastym
    i z kutą altaną jeżeli to wszystko gra z otoczeniem jest naprawdę
    ok.Żurawie są świetne i ulubieniec ogrodowy też jest
    milutki.Pozdrawiam zimowo z Łodzi Wanda.

  • 16. Data: 2009-01-07 11:17:47
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Nie mam nic przeciwko betonowym obrzeżom, o ile mają prostą formę i nie
    > udają (jak w tym przypadku) obrzeży z drewna.

    Jakie to dziwne,w takim ogrodzie widzę tyko rośliny,nie wirziałem ani żurawi,
    ani płotu,prawie nic poza zielskiem.Nawet jak by stał krasnal na wózku,też bym
    go nie zauważył.Z elementów architektonicznych zauważułem beczki i butelki z
    winem.
    Już była kiedyś podobna dyskusja-Ewa pokazała najpiekniejsze dionisie,okazało
    się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko
    w drugą stronę?
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 17. Data: 2009-01-07 11:30:08
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 7 Sty, 12:17, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    > się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko

    Bo rośliny są najważniejsze i jest ich tu naprawdę wiele np.nigdy nie
    myślałam że wawrzynek może być taki ładny ,albo dyptan
    jesionolistny .Właśnie chcę go sobie kupić biały i różowy na moje
    piaski super roślina i tamaryszek też.A żurawie zobaczysz w części -
    Jesień- są takie delikatne i ładnie wkomponowane.

  • 18. Data: 2009-01-07 11:31:52
    Od: medea <e...@p...fm>

    mirzan pisze:

    > się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko
    > w drugą stronę?

    Ja chyba. Nie zauważyłam tych betonowych obrzeży, dopiero kiedy ktoś
    zwrócił na nie uwagę.

    Chciałabym tak umieć dbać o ogród... Podziwiam!

    Ewa

  • 19. Data: 2009-01-07 13:29:09
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik mirzan napisał:
    (...)
    > Nawet ani
    > jednej rzeźby ze starej opony,co za ogród.

    :)) Oponę ktoś mi kiedyś podrzucił. Uznałam dobre chęci, nie
    kazałam wywieźć na śmietnik, leży sobie już parę lat na przykrywie
    szamba. Ofiarodawca najwyraźniej czuje się usatysfakcjonowany,
    bo następnego "prezentu" nie dostałam ;)

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 20. Data: 2009-01-07 13:32:34
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Wanda Ch. napisał:
    (...)
> [...]
    > myślałam że wawrzynek może być taki ładny ,albo dyptan
    > jesionolistny .Właśnie chcę go sobie kupić biały i różowy na moje

    Skąd weźmiesz biały dyptam? Tamaryszek na piaskach strasznie powoli
    rośnie.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem