  • 41. Data: 2009-01-08 10:35:03
    Temat: Re: zmowa milczenia
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    > Wydaje mi się, że nawet najbardziej krytyczna ocena może być pomocna
    > twórcy (właścicielowi) ogrodu

    No tak, szczególnie gdy właściciel o to nie prosi. Ogród to jak
    mieszkanie - urządzone wg potrzeb, możliwości i upodobań. I nic obcemu
    do tego.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 42. Data: 2009-01-08 10:52:15
    Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2009, Barbara Miącz wrote:

    > No tak, szczególnie gdy właściciel o to nie prosi. Ogród to jak
    > mieszkanie - urządzone wg potrzeb, możliwości i upodobań. I nic obcemu do
    > tego.
    >
    > Pozdrawiam, Barbara

    Tu się nie zgodzę. Jeśli ktoś wystawia swój ogród na widok publiczny w
    necie to powinien liczyć się z krytyką.

    D.P.

  • 43. Data: 2009-01-08 11:33:16
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0901081146030.23142@dimed.uhc.com
    .pl
    Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

    > Jeśli ktoś wystawia swój ogród na widok publiczny
    > w necie to powinien liczyć się z krytyką.

    Hejka. I to jest oczywista oczywistość. :-D
    Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

  • 44. Data: 2009-01-08 12:02:14
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    > Hejka. I to jest oczywista oczywistość. :-D
    > Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

    Poczęstowali ciastkiem dobrym,ale co ztego,zakalca w nim nie było.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 45. Data: 2009-01-08 12:05:32
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gk4ksr$5ut$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
    <s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

    > No tak, szczególnie gdy właściciel o to nie prosi. Ogród to jak
    > mieszkanie - urządzone wg potrzeb, możliwości i upodobań. I nic
    > obcemu do tego.

    Hejka. Dziwne, że napisałaś to pod moim adresem. Przecież ja do tego
    momentu nie napisałem nawet jednej uwagi o "roślin-menażerii". Raczej w tym
    wątku układałem wiersze, skupiałem nad definicją piękna i broniłem prawa do
    swobodnej krytyki. ;-)
    Osobiście wydaje mi się, że w tym przypadku sprawa oceny jest o tyle
    delikatna, że być może właściciele nie mają zielonego pojęcia o naszej
    dyskusji na temat ich ogrodu. I może dobrze, jak nie mają. :-)
    Pozdrawiam konstruktywnie Ja...cki
    PS Ten, kto tępi krytykę, najbardziej na nią zasługuje.

  • 46. Data: 2009-01-08 12:38:01
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    > PS Ten, kto tępi krytykę, najbardziej na nią zasługuje.

    A może by tak napisać petycję,zebrać podpisy,że NAM się nie podoba,bo za ładne
    za sterylne.A niech ma za swoje.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 47. Data: 2009-01-08 13:22:28
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Wanda Ch. napisał:
    (...)
    > Myślę ,że uda mi się kupić w którejś szkółce jadąc na działkę.Kiedyś
    > widziałam w jednej z nich ale już nie pamiętam jaki to był ,może
    > różowy.Poszukam.

    To mam prośbę - daj znać jak i gdzie znajdziesz ten biały.

    > Mój kotek nie mruczy,jest chory boli go brzuszek bo ma kule
    > włosowe.Podałam mu specjalną maść i parafinę ,żeby mógł zrobić co
    > trzeba a on nic!!!Ani nie je, ani nie pije tak od wczoraj jest taki
    > osowiały i nie mruczy.

    Jak się zakłaczył, to przez 3 dni podawaj pastę odkłaczającą.
    U mnie lubiana jest defrur-um. Ponadto zawsze stoi (jak nie wypiją to
    co drugi dzień wymieniam) glut z siemienia lnianego. Najczęściej
    dobrowolnie wypijają.
    Zdrowia życzę,

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 48. Data: 2009-01-08 13:25:49
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Barbara Miącz napisał:

    > Mój biały kwitł pierwszy raz, trochę złapanych nasion rozdałam.
    > Mogę zebrać tego lata dla kogoś chętnego. A nasiona różowego to może na
    > działce mam, muszę sprawdzić. Tych było więcej a chętnych mniej.

    Białego poproszę, różowy mam. Nasion zebrać mi się jeszcze nigdy nie udało,
    zawsze się spóźniam i koszyczki są puste :(

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 49. Data: 2009-01-08 13:28:04
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gk4s39$er7$1@inews.gazeta.pl mirzan
    <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > A może by tak napisać petycję,zebrać podpisy,że NAM się nie
    > podoba,bo za ładne za sterylne.A niech ma za swoje.

    Hejka. Jedną petycję, że się nie podoba a drugą petycję z podpisami
    tych, którym się podoba.
    Pozdrawiam pluralistycznie Ja...cki
    PS A może jakimś sposobem obejdzie się bez tych petycji? :-)

  • 50. Data: 2009-01-08 13:28:34
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik ? napisał:
    (...)
    > Nie przepraszaj, tylko tekst wrzuć na pl.rec.zwierzaki.
    > Tu się kotów nie lubi, polują na ptaki psubraty.

    Windows prawda. Się lubi, a nawet dożywia okoliczne ;)
    Ale rzeczywiście OT, tyle że dla kociarza zrozumiałe.
    Najpiękniejszą muzyką przed snem