  • 81. Data: 2009-01-10 21:10:46
    Temat: Re: zmowa milczenia
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Biały Kruk kinematografii ? nic z tego nie rozumiem, ale film mogę
    nakręcić

    Jaki reżyser, taki kruk będzie.

  • 82. Data: 2009-01-10 22:46:56
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    Użytkownik <a...@r...net> napisał(a):

    > Zdjęcia na stronie przedstawiają ogród sprzed 3-4 lat, a on się od
    > tego czasu zmienił. Drzewa znacznie urosły i teraz wolnej
    > przestrzeni, którą tak lubię, jest znacznie mniej. Już wtedy, gdy
    > zakładałam ogród, brałam pod uwagę te zmiany. Nie sztuką jest coś
    > gęsto posadzić, lepiej chyba przewidzieć powiększanie się rozmiarów
    > roślin. I tak starałam się robić.
    > A czy mi się udało, to zawsze będzie kwestią otwartą....

    Hejka. Anno, z wielką przyjemnością przeczytałem to, co napisałaś o
    swoim ogrodzie i jak zareagowałaś na opinie o nim. Ogromny szacunek budzi
    fakt, iż sama własnoręcznie dbasz o jego nienaganny wygląd.
    Mam nadzieję, że zrobisz mnie i wszystkim innym użytkownikom tej
    dyskusyjnej grupy ogrodowej tę przyjemność i za kilka miesięcy udostępnisz
    nam nowe, tegoroczne zdjęcia swojego ogrodu abyśmy mogli dalej go podziwiać.
    Pozdrawiam oczekująco Ja...cki
    PS Link do Twojej strony od razu dodałem do ulubionych. :-)

  • 83. Data: 2009-01-10 23:19:31
    Od: "?" <n...@o...pl>

> [...]
    > dyskusyjnej grupy ogrodowej tę przyjemność i za kilka miesięcy udostępnisz
    > nam nowe, tegoroczne zdjęcia swojego ogrodu abyśmy mogli dalej go

    Annus superior semper melior.

  • 84. Data: 2009-01-11 09:43:31
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    ? wrote:

    > Jaki reżyser, taki kruk będzie.

    Hmm ja taki bardziej łysy reżyser jestem niż biały :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 85. Data: 2009-01-11 13:25:36
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Hmm ja taki bardziej łysy reżyser jestem niż biały :-D

    To dobrze, spora szansa, że film podbije serca.

    Pozdrawiam kasowo.

  • 86. Data: 2009-01-11 16:44:15
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    ? pisze:
    > podziwiać.
    >
    > Annus superior semper melior.

    Cudze chwalicie swego nie znacie?
    "Dawno tak baba rzekla, co daléj, to gorzéj. - Baba lecąc se wschodu
    wołała: Co daléj, to gorzéj."
    http://www.zeno.org/Wander-1867/A/Lange
    pozdr. Jerzy

  • 87. Data: 2009-01-11 20:05:04
    Od: a...@r...net

    On 11 Sty, 17:44, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

    > Cudze chwalicie swego nie znacie?
    > "Dawno tak baba rzekla, co daléj, to gorzéj. - Baba lecąc se wschodu
    > wołała: Co daléj, to gorzéj."http://www.zeno.org/Wander-1867/A/Lange
    > pozdr. Jerzy

    Witam,

    Dirko, Bea, dziękuję. To było bardzo miłe!

    Jeśli chodzi o wielkość ogrodu, to należy do tych średnich - 22ary. Za
    mały na to, co chciałabym w nim mieć i prawie za duży na to, czemu
    jestem w stanie podołać. Łopata została wbita w trawiasty nieużytek w
    1996 roku.

    Kiedyś założyłam sobie, że zmiany w ogrodzie będę pokazywać co 5 lat.
    Tak, aby nie zarzucić zdjęciami i przy okazji nie zanudzić. Zdjęć jest
    przecież bardzo dużo, choć nie pokazują całego ogrodu.
    Na starcie mojej strony dostałam radę -"zdjęcia to nie wszystko,
    przydałaby się też garść informacji".
    Zatem w miarę wolnego czasu i moich możliwości, przygotowuję materiały
    i zamierzam je umieścić na stronie. Tak jest np. w prezentacjach
    storczyków. Teraz pora podgonić część ogrodową. Na pewno tam pojawią
    się jakieś nowsze ujęcia, choć może ich być niewiele.

    Jeśli dwa ostatnie wpisy, to miał być doping do pokazania nowszego
    oblicza ogrodu, to chyba powinnam odebrać go, jako ciekawy i zabawny.
    Jeśli intencje były inne, to autorzy będą musieli poćwiczyć cnotę
    cierpliwości i za jakiś czas dowiedzą się, czy im dalej to
    gorzej... :-)))
    "Cudze chwalicie swego nie znacie?"
    Tak, skupienie się na własnym ogrodzie, z pewnością wyjdzie mu na
    dobre!

    Ciepło pozdrawiam,
    Anna

  • 88. Data: 2009-01-12 09:16:00
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl>

    a...@r...net wrote:

> [...]
    > storczyków. Teraz pora podgonić część ogrodową. Na pewno tam pojawią
    > się jakieś nowsze ujęcia, choć może ich być niewiele.

    Czekamy cierpliwie :)

    > Tak, skupienie się na własnym ogrodzie, z pewnością wyjdzie mu na
    > dobre!

    Tylko jak tu się skupiać na własnym ogrodzie, gdy mróz za oknem. Ja na
    razie w ogrodzie skupiam się wyłącznie na dokarmianiu ptaków.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 89. Data: 2009-01-12 09:57:16
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 10 Sty, 23:46, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
    >                     Pozdrawiam oczekująco Ja...cki
    > PS Link do Twojej strony od razu dodałem do ulubionych. :-)

    JA też już od dawna mam tą stronę w ulubionych,pozdrawiam właścicielkę
    ogrodu.

  • 90. Data: 2009-01-13 17:10:47
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

    > Białego poproszę, różowy mam. Nasion zebrać mi się jeszcze nigdy nie udało,
    > zawsze się spóźniam i koszyczki są puste :(

    Sprawdziłam dzisiaj, mam nasiona różowego dyptamu.
    Mogę chętnych obdarować.

    Pozdrawiam, Barbara