  • 21. Data: 2017-03-29 11:25:30
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 27 Mar 2017 17:48:10 +0200, KIKI napisał(a):

    > Taka mało "robotna" żona pewnie też nie lubi gotować ani prać :-)
    > Współczuję :-)

    Za to ma inne zalety i więcej czasu dla mnie;)

    --
    scruffty

  • 22. Data: 2017-03-29 11:40:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Mar 2017 08:39:03 +0100, scruffty

    > Tylko 60. Miałem kiedyś 45 i jest za mała (brytfanki, patelnie itp. zajmują
    > dużo miejsca). U mnie przy rodzinie 2+2 nawet 60 nastawiamy codziennie,
    > czasem wyjdzie tak, że co drugi dzień. Prawie nic nie myję ręcznie, nawet
    > raz użytych szklanek, bo jak zobaczyłem ile wody używam na takie mycie, to
    > zmywarka bierze mniej.

    Dlatego w nowym domu wstawię 2x45. :P Obecnie mam 60 i czasem stoi 2 dni, a
    czasem 2 dni i uruchamiam już na siłę pakują prawie czyste rzeczy (w sensie
    takie, które wystarczy tylko opłukać w zlewie). Jak będzie 2x45 to jedną
    uruchomię codziennie, a w tym czasie będzie się zapelniać druga. Cenowo,
    jak patrzyłem, nie wychodzi drożej niż 90, a i jakby, odpukać za wczasu
    (choć niedawno mi 6-letni Bosch się wysypał -- ale tu obwiniam kiepską
    instalację elektryczną, bo wielokrotnie mi korki wywalało), jedna padła, to
    będzie zawsze druga w odwodzie. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2017-03-29 11:57:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 marca 2017 11:40:48 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > instalację elektryczną, bo wielokrotnie mi korki wywalało), jedna padła, to

    Dwie zmywarki to dobry pomysł,
    Ale 2*60 a nie 2*45
    W jednej czyste naczynia i sztućce do drugiej wkłądamy brudne. i tak dookoła. Miejsce
    w szafce zaoszczędzone
    Jednak skoro przez dwa dni nie możesz napełnić 60 to znaczy że nie gotujecie w domu
    Bo same sztućce i talerze to jedna sprawa ale garnki miski czy co tam jeszcze?
    Wczoraj u nas zmywarka 2 razy latał
    Raz po obiedzie ze sztućcami, talerzami, garnkami itp pobrudzonymi od rana do obiadu.
    Wieczorem pasztet robiłem i znowu wyszło dwa garnki, miska, sztućce, talerze z
    kolacji, elementy maszynki do mielenia, patelnia po smażeniu pieczarek do pasztetu i
    zmywarka pełna. Takie dwie miski + garnek jedną półke potrafią zawalić
    Same patelnie też zmyware blokują. Mamy 3 takie chyba 30cmcm średnicy i często myjemy
    ręcznie bo w zmywarce za duzo miejsca zajmują. A

  • 24. Data: 2017-03-29 13:14:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No własnie, powinny byc zmywarki 80 cm, a przynajmniej bardziej powszechne.

    -----

  • 25. Data: 2017-03-29 13:50:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 17:48, KIKI pisze:

    > Taka mało "robotna" żona pewnie też nie lubi gotować ani prać :-)
    > Współczuję :-)

    O boshe, ale stereotypem i patriarchatem zaleciało... Ech...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 26. Data: 2017-03-29 13:54:47
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-03-29 o 11:57, Kris pisze:
    > Jednak skoro przez dwa dni nie możesz napełnić 60 to znaczy że nie gotujecie w domu

    O to to... My mamy niestety 45 cm i jest o wiele za mała. Nie raz lata
    2-3 razy dziennie. A raz dziennie to nawet wtedy, jak nic szczególnie
    gotowanego nie było.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 27. Data: 2017-03-29 14:17:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 marca 2017 13:54:48 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > O to to... My mamy niestety 45 cm i jest o wiele za mała.

    Z tymi 45 tak jest- każdy kto kupi to po czasie narzeka że za mała;)

  • 28. Data: 2017-03-29 15:33:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 13:54:47 +0200, Kżyho

    > O to to... My mamy niestety 45 cm i jest o wiele za mała. Nie raz lata
    > 2-3 razy dziennie. A raz dziennie to nawet wtedy, jak nic szczególnie
    > gotowanego nie było.

    Dla nas, jak już pisałem, 60 jest za duża i nie daje się najczęściej
    uruchomić raz dziennie (tylko w weekendy lata częściej i jak goście są).
    Dlatego, na podstawie paroletnich doświadczeń (z aktualnego domu -- a nie
    mieszkania) będzie 2x45. Wszak nic nie przeszkadza uruchomić dwóch na raz
    jak zajdzie taka potrzeba. Dodatkowo jedną można puścić na krótki program z
    mniej zabrudzonymi naczyniami, a drugą na dłuższy np. z garami po
    gotowaniu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2017-03-29 15:39:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 11:25:30 +0200, scruffty

    > Za to ma inne zalety i więcej czasu dla mnie;)

    Pokaż fotkieeee, lub filma! ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-03-29 20:29:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.03.2017 15:39, Myjk wrote:
    > Wed, 29 Mar 2017 11:25:30 +0200, scruffty

    > Pokaż fotkieeee, lub filma! ;)

    OOO właśnie dawać foty to ocenimy :-)