  • 61. Data: 2017-04-07 16:01:36
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-07 o 15:33, Adam Sz. pisze:

    > Masz z tym jakis problem? :)

    No mam :)

    > Moj pies wylizuje wiekszosc talerzy po naszym jedzeniu. So what? ;)
    > A jak mam faze to czasem kasamy razem wspolna kielbase. Widac psa nigdy
    > nie miales. Pies to czlonek rodziny i nikt sie go nie brzydzi :-)

    Cóż, co kto lubi. Niektórzy wolą kakałko, co nie znaczy, że ja mam też
    polubić :P

    --
    Pete

  • 62. Data: 2017-04-07 16:07:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 16:01:07 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Cóż, co kto lubi. Niektórzy wolą kakałko, co nie znaczy, że ja mam też
    > polubić :P
    Właściciele psów dzielą się na tych co psy śpią z nimi w łóżku i na tych którzy się
    do tego nie przyznają;)

  • 63. Data: 2017-04-07 16:07:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.04.2017 15:33, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > A jak mam faze to czasem kasamy razem wspolna kielbase. Widac psa nigdy
    > nie miales. Pies to czlonek rodziny i nikt sie go nie brzydzi :-)

    Otóż to. :) Ale z takim o psach, to jak ze ślepym o kolorach.

  • 64. Data: 2017-04-07 16:22:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.04.2017 16:07, Kris pisze:

    > Właściciele psów dzielą się na tych co psy śpią z nimi w łóżku i na tych którzy się
    do tego nie przyznają;)

    Ale - jak pisał Boy - w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało naraz.
    Mój na ten przykład nie chce, bo mu za gorąco. Nawet na dywanie nie,
    tylko na gołej podłodze.

  • 65. Data: 2017-04-07 16:55:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2017 o 15:33 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > A jak mam faze to czasem kasamy razem wspolna kielbase. Widac psa nigdy
    > nie miales. Pies to czlonek rodziny i nikt sie go nie brzydzi :-)

    Nie mam z tym problemu, też mam pasa. Ślina psa wbrew obiegowym opiniom
    nie jest "zdrowa". Jak bakterie z jego śliny trafią na podatny grunt
    (osłabienie organizmu) może być nieciekawie.
    Trzeba zachować minimum rozsądku i higieny.
    Jest dobrze dopóki jest dobrze :-) Jak się zacznie to będzie nieciekawie i
    dla psa i Twojej rodziny. Mój nowofundland złapał zapalenie ucha i z
    analizy wyszło, że ma szczep pałeczki ropy błękitnej odpornej na wszystkie
    antybiotyki.I mam tak jak w klasyku: "Nie mamy Pańskiego płaszcza i co
    pan nam zrobi?"

    TG

  • 66. Data: 2017-04-07 16:58:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.04.2017 16:07, Kris wrote:

    > Właściciele psów dzielą się na tych co psy śpią z nimi w łóżku i na tych którzy się
    do tego nie przyznają;)

    Moja suńka śpi rozwalona :-)

  • 67. Data: 2017-04-07 17:58:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.04.2017 16:55, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ślina psa wbrew obiegowym opiniom nie jest "zdrowa".
    > Jak bakterie z jego śliny trafią na podatny grunt (osłabienie organizmu)
    > może być nieciekawie.

    Jest tak samo zdrowa jak ślina drugiego człowieka - ani mniej, ani więcej.
    No - może jak ślina drugiego człowieka, który nie myje zębów. A obca
    bakteria - czy to z pyska psa, czy z ust drugiego człowieka - zawsze stanowi
    zagrożenie, gdy system immunologiczny jest osłabiony. I wbrew obiegowym
    opiniom, częściej dochodzi do zakażeń po pogryzieniu człowieka przez
    człowieka, niż przez psa. Tyle, że z pogryzieniem przez psa mamy do
    czynienia częściej. Kiedyś w tivi słyszałem, jak jakiś lekarz powiedział,
    że wolałby być ugryziony przez psa, niż przez człowieka. ;)

  • 68. Data: 2017-04-07 19:01:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Cóż, co kto lubi. Niektórzy wolą kakałko, co nie znaczy, że ja mam też
    > polubić :P

    Tym niemniej - nie wiem gdzie dostrzegasz problem w myciu miski psa w
    zmywarce z innymi "ludzkimi" naczyniami w 70stC :) Gdzie widzisz jakies
    ryzyko poza sama swiadomoscia, ze psie naczynia myja sie z ludzkimi? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2017-04-07 19:07:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 16:22:42 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Ale - jak pisał Boy - w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało naraz.
    > Mój na ten przykład nie chce, bo mu za gorąco. Nawet na dywanie nie,
    > tylko na gołej podłodze.

    Ot co, moj tez nie przepada. Raz na ruski rok jak sie go zaciagnie to
    polezy przy nogach przez 2 minuty i sie zwija na podloge :) A w nocy co
    godzine zmienia miejsce - z podlogi do swojego legowiska. Za to chyba
    czesciej spi w naszym lozku jak nas nie ma, bo ostatnio niby nie lezal,
    a pelno piasku w lozku (a akurat mam plac caly wybrukowany i jeszcze w
    piasku) ;)

    Tu zlapany jak akurat lezy w lozku :)

    http://szyna.civ.pl/gausioroslaw.jpg

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 70. Data: 2017-04-10 10:29:00
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > A jak mam faze to czasem kasamy razem wspolna kielbase. Widac psa nigdy
    > nie miales. Pies to czlonek rodziny i nikt sie go nie brzydzi :-)

    Miałem psa, mam kota. W życiu z nim z jednego talerza bym nie jadł, tak
    samo jak na spółkę jednej kiełbasy.
    To nie jest normalne, żeby się go nie brzydzić ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /