  • 71. Data: 2017-04-10 23:05:45
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 10:29:01 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Miałem psa, mam kota. W życiu z nim z jednego talerza bym nie jadł, tak

    A gdzie ja pisalem, ze jem z nim ze wspolnego talerza? ;)
    Napisalem tylko, ze pies wylizuje resztki z naszych talerzy.

    > samo jak na spółkę jednej kiełbasy.
    > To nie jest normalne, żeby się go nie brzydzić ;)

    No wiadomo, ze codzien tego nie robie i raczej jak juz to odgryzam i daje
    mu w rece kawalek ale raz sie tak zdarzylo jak bylem na bani ze jedlismy
    kielbase niczym w romantycznym filmie zakochana para jedzaca sphagetti :D

    Czasem jak mi cos przypadkiem liznie (np. kanapke) to tez nie wyrzucam
    tylko zjadam bez obrzydzenia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2017-04-11 10:17:20
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-10 o 23:05, Adam Sz. pisze:

    > A gdzie ja pisalem, ze jem z nim ze wspolnego talerza? ;)
    > Napisalem tylko, ze pies wylizuje resztki z naszych talerzy.

    Tu to luz, jak idzie potem do wymycia.

> [...]
    > kielbase niczym w romantycznym filmie zakochana para jedzaca sphagetti :D
    >
    > Czasem jak mi cos przypadkiem liznie (np. kanapke) to tez nie wyrzucam

    Cóż, dla mnie już niezjadliwe ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 73. Data: 2017-04-11 11:02:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.04.2017 10:29, Kżyho pisze:

    > To nie jest normalne, żeby się go nie brzydzić ;)

    Z tym zdaniem można się zgodzić pod warunkiem, że dopiszesz
    do niego - "jak dla mnie". Bo co dla Ciebie jest nienormalne
    i obrzydliwe, to innym nic do tego. I vice versa.