  • 21. Data: 2009-12-13 22:31:09
    Temat: Re: zmywarka- czy taka wlasciwosc?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 23:25:56 +0100, Chiron napisał(a):

    > Okropieństwo! Próbowaliśmy- to nie to. Kawa ma swoje wymogi- musi być
    > odpowiednio zmielona, a i przyprawy dodane w odpowiedniej kolejności- no i
    > to wszystko kilka minut się gotuje. Ekspres- odpada.

    No to pozostaje dobre sitko albo kawiarka - mam najprostszą, chwalę, boska
    kawa wychodzi :-)
    --

    Ikselka.

  • 22. Data: 2009-12-14 01:22:35
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > ilosć naczyń, którą myłabym ręcznie z godzinę i zużyłabym ze 100 litrów
    > wody do ich wyplukania.
    > 6. Oszczędność wody ze względu na szambo (póki co kanalizacji jeszcze nie
    > mamy).
    > 7. Naczynia zabrudzone mogą sobie spokojnie czekać na liczniejsze
    > "towarzystwo" w zmywarce, a nie w zlewie.
    > 8. Mogą być myte wtedy, kiedy akurat śpię i jest druga taryfa - dzięki
    > funkcji opóźnienia mycia.
    > 9. Odpadło mi mozolne ręczne mycie słoików na przetworyyyyyy!!!!!!!!!!
    >
    > I jeszcze duuuużo pozytywów bym znalazła :-)

    Jeszcze jeden - na szklanki i talerzyki po imprezie nie jest potrzebny
    program na gary...

  • 23. Data: 2009-12-14 08:19:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 13.12.09 23:06, Chiron pisze:
    [ciach]

    K$%!@a.
    Weź coś zrób z tą swoją sygnaturą, bo jest 20 razy dłuższa od Twoich
    wypowiedzi.
    Netykieta się kłania.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2009-12-14 08:26:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Jak mam dokładnie pozbawiać szklankę resztek z kawy- to wolę ją przy
    > okazji umyć w zlewozmywaku. Podobnie z talerzykiem do ciasta. Pytanie: po
    > co mi zmywarka?

    Nas się pytasz? Ja tam nie kupowałem zmywarek do filiżanek i talerzyków.

  • 25. Data: 2009-12-14 11:28:59
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Pete <n...@n...com> tak oto plecie:

> [...]
    > [ciach]
    >
    > K$%!@a.
    > Weź coś zrób z tą swoją sygnaturą, bo jest 20 razy dłuższa od Twoich

    Chiron ma zezwolenie.

    Qra, aczkolwiek nie wiem, czy ono działa i tutaj, musiałby zezwalający się
    wypowiedzieć

  • 26. Data: 2009-12-14 11:32:41
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

    > Kolejna zmywarka- lepsza, oszczędniejsza, lepiej myje- ale pozostał ten
    > sam problem: po włożeniu naczyń z resztką sypanej kawy lub makiem z
    > makowca wyjmuję piękne, czyste, wysuszone naczynia z mocno
    > poprzyklejanymi (do wszystkich, biorących udział we wspólnym myciu)
    > czarnymi ziarenkami. Czy macie na to sposób?

    Zwykły prosty Whirlpool i taki problem nie występuje. Aczkowliek kawy
    fusiastej i makowca codziennie nie używamy.
    Może za ciasno poutykane i woda nie daje rady porządnie wypłukać?

    Qra

  • 27. Data: 2009-12-14 11:34:08
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

> [...]
    > miodu. Pycha! I mimo, że wsypuje siędużo kawy- to nie czuć, że jest
    > mocna. Jednak w ekspresie tego nie zrobię.

    A próbowałeś kawę z przyprawami parzyć w perkolatorze?

    Qra

  • 28. Data: 2009-12-14 12:01:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Prawusek wrote:
    > "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
    >
    > Nie wiem jak dalece znasz się na pracach domowych. Nie masz innych
    > sprzętów (gary itd) do mycia? Ja też nie myję 1 czy 2 szklanek czy
    > kubków w zmywarce, choćby dlatego, że na danym programie zużywa tę
    > samą ilość wody, środków, no może prądu mniej - nie musi ich ogrzać.

    no wlasnie kolejne szkalni trzeba opłukać i wsadzać do zmywarki a jak sie
    zapełni to umyć i problem z głowy.

  • 29. Data: 2009-12-14 12:02:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:
> [...]
    > pozbawiać szklanki resztek kawy, a talerzyki do ciasta- maku, to wolę
    > to umyć ręcznie. Jednakże po co tyle kasy wydawałem na zmywarkę?:-(

    jeśli nie widzisz różnicy to nie wydawaj...

    ja widzę różnicę miedzy spłukaniem syfu z talerzy do komory z młynkiem a
    kompletnym myciem płynem.

  • 30. Data: 2009-12-14 13:03:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 02:22:35 +0100, Prawusek napisał(a):

    > Jeszcze jeden - na szklanki i talerzyki po imprezie nie jest potrzebny
    > program na gary...

    Nie jest, ale i tak używam zwykle tylko tego - bo oprócz talerzyków zawsze
    się cos "grubszego" znajdzie, a kiedy ktoś na imprezie zakatarzony, to
    wyższa temperatura mycia jest pożądana.

    --

    Ikselka.