  • 11. Data: 2009-11-08 21:20:24
    Temat: Re: zmywarka pod zlewem - czy da się
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    news:hd75kj$42s$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak kolega pisze, one nie są "do zabudowy", ich wymiary po prostu
    > pozwalają je zamontować w typowej szafce, pod zlewem.

    ja tak kombinowałem z tym elektorluxem, którego mi polecałeś.

    wszytko ok, jedyny mankament zabudowy to drzwiczki szaki: najpierw one, a
    dopiero później klapa zmywarki.
    bo nie ma możliwości połaczenia klapy z blatem drzwiczek.

    ale to nie jest duży problem moim zdaniem, można zresztą zrezygnować z drzwi
    szfki pozostając tylko przy forncie zmywarkowym.

  • 12. Data: 2009-11-08 21:55:07
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > ale to nie jest duży problem moim zdaniem, można zresztą zrezygnować z
    > drzwi szfki pozostając tylko przy forncie zmywarkowym.

    porażka
    w obu opcjach
    chociązby dlatego, że otwieranie drzwi na bok też wymaga miejsca i np nie
    moze być w rogu bo nie otworzysz klapy
    i poza tym przekombinowane
    dziwne, że nie mogą wypuścić lini do zabudowy.

  • 13. Data: 2009-11-09 05:14:51
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > porażka
    > w obu opcjach

    jeśli tak, to kup sobie pełnowymiarową.
    nie będzie porażki.

  • 14. Data: 2009-11-09 09:40:23
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Konrad N.S. pisze:
    > ja tak kombinowałem z tym elektorluxem, którego mi polecałeś.
    > wszytko ok, jedyny mankament zabudowy to drzwiczki szaki: najpierw one,
    > a dopiero później klapa zmywarki.
    Znajomi tak zabudowali zmywarkę (akurat zwykłą) w szafce, tyle że nikt
    nie pomyślał, że gdy otwiera się jej drzwiczki po praniu, to buchają
    kłęby pary. Po paru miesiącach szafka zniszczona od wilgoci - brzegi
    napuchnięte, odłazi okleina itp.
    Na pewno zależy to od jakości samych mebli kuchennych, ale raczej
    większość z nich nie jest przystosowana do "okadzania" takimi ilościami
    pary od wewnątrz.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2009-11-09 16:46:14
    Od: "Mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "doslaw" napisał:
    >............ chyba, że zlew będzie na wysokości ok. 105 cm (tzn jego górny
    >brzeg) ale przy takim układzie to tylko koszykarzom by to mogło odpowiadać
    >;)

    Nie tylko :)
    Jeżeli chodzi o zlew to i do 110 cm będzie OK.
    Nie trzeba sie bedzie tak garbić ;)
    Jestem średniego wzrostu i mam cały blat roboczy na wysokości 100 cm.
    Jedynie płyta gazowa czy elektryczna nie może być zbyt wysoko.

    Pozdrawiam!
    Mirek1275