  • 11. Data: 2013-05-06 15:15:42
    Temat: Re: znowu obiecanki na temat prawa budowlanego
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 11:51:08 UTC+2 użytkownik zapinio napisał:
    > Wy nic nie rozumiecie.
    > Jest �le ,bo ma by� �le...
    > To oczywi�cie jest wyszydzana teoria spiskowa.

    Owszem, rozumiemy i nawet sie zgadzamy :)

    b.

  • 12. Data: 2013-05-06 15:17:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 14:19:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    >zagospodarowania, i w tym ze 2 miechy zeszly na zalatwianie warunkow zabudowy.

    a ja na warunki czekałem rok. Potem to juz poszło szybko - czyli 2 miesiące.

    b.

  • 13. Data: 2013-05-06 16:03:55
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 6 Maj, 14:19, Adam <a...@g...com> wrote:

    > W maju kupilem dzialke, w pazdzierniku dostalem pozwolenie na budowe. Wszystkie
    papierki zalatwialem sam, przy czym teren nie byl objety planem zagospodarowania, i w
    tym ze 2 miechy zeszly na zalatwianie warunkow zabudowy. Forsa nie sypalem, mysle ze
    raczej zalezy to od miejsca zamieszkania i "warunkow lokalnych" niz kasy :) Moj teren
    byl "goly" (no puste pole), sasiad z boku juz mial pozwolenie, wiec poszlo szybko :)

    No ale tak jest - jak mają okazję się przyczepić - to się przyczepią.
    Mój lokalny wydz. architektury zamknęli - po prostu bylo zbyt wiele
    skarg; w moim przypadku "braki" wynikały np. z niezrozumienia
    przepisów przez urzędniczki (wliczanie np. małej architektury do
    odległości od granicy budynku) czy też z tego że nie chciało im się
    zmierzyć - na rysunkach w skali - jakichś podstawowych wymiarów w
    projekcie. 2.5 miesiąca w plecy (generalnie zebranie kompletu
    dokumentów do PNB zajęło mi 2 miesiące; pozostałe 2.5 miesiąca to
    leżenie w starostwie. Z czego - przez pierwsze półtora miesiąca nikt
    nawet na nie nie zerknął,

    mucher

  • 14. Data: 2013-05-06 17:17:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Nasza widza na temat większości sytuacji z przeszłości opiera się na
    > przekazanych tzw. "wersjach oficjalnych" a te z prawdą mają zwykle
    > niewiele wspólnego. Tak to widzę.
    >
    > Wiemy na pewno tylko to co można było zobaczyć - że samolot uderzył w
    > budynek... że wybuchła bomba na mecie maratonu.... że spadł samolot z
    > prezydentem itp.
    > Kto i dlaczego do tego doprowadził - tego się masom nie mówi.
    > Dla mas najczęściej przygotowuje się jakąś wersję.
    >
    > Matrix to norma. Co gorsza, niestety tak musi być... tak jest lepiej.

    taaak spokojnie... prosze weź leki...

  • 15. Data: 2013-05-07 10:53:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-06 17:17, Marek Dyjor pisze:
    > taaak spokojnie... prosze weź leki...

    A jaką pigułkę polecasz?
    Pewnie niebieską ;-)

    --