  • 21. Data: 2010-11-30 23:37:34
    Temat: Re: zuzycie groszka
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Podlogowka nie jest na RTL tylko pierwszy raz temp. zasilania przekroczyla
    > 30C.

    I Ty się rachunkami martwisz? :)

    --
    Bartek

  • 22. Data: 2010-12-01 00:38:48
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 00:09, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Aktualnie -17,8C. Jakos tak chlodno na dworzu.:-) Co spojze na kominy w kolo

    Ło. Krowa z lapami do ziemi musi marznac ;))) U mnie -10st ale juz
    jutro ma byc caly czas w okolicy zera, a nawet troche na plusie..

    Kupilem dzisiaj chlorek wapnia ale nawet nie mialem czasu go wypakowac
    z auta - ktos wie jaka to ma konsystencje i czy da sie wysypac na
    glebe zwyklym malym recznym siewnikiem ? :) Nieciekawy zjazd mam
    (stromo) i o ile wyjazd nie jest problemem (z garazu da sie rozpedzic
    i spoko mozna wyjechac ;) o tyle gorzej jest ze zjazdem!! Sie boje ze
    autko poczuje sie malyszem i zjedzie w elewacje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2010-12-01 20:49:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > I Ty się rachunkami martwisz? :)

    Jak widze, ze kociol przez cala dobe nie gasnie to mam male przemyslenia.
    Ale jak widze po kominach to w kolo jest to samo.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2010-12-01 20:58:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    .googlegroups.com...

    >Ło. Krowa z lapami do ziemi musi marznac ;))) U mnie -10st ale juz
    >jutro ma byc caly czas w okolicy zera, a nawet troche na plusie..

    U mnie caly dzien -13, -15, o 8am -20,5. Teraz robi sie jakby cieplej, wg.
    sterownika -12,6. Zmarzlem dzisiaj jak pies, padla mi nagrzewnica w
    samochodzie i nawiew ledwo sobie radzi z odlodzeniem szyb a chetnego na
    wymiane trudno znalezc bo to pol dnia durnej roboty. Kurde blaszka, Wy na
    tym slasku dobrze macie... 0C, tylko pozazdroscic. :-)

> [...]
    >i spoko mozna wyjechac ;) o tyle gorzej jest ze zjazdem!! Sie boje ze
    >autko poczuje sie malyszem i zjedzie w elewacje :-)

    Uuuu to ekstremalnie czasem masz. Nie mozesz tego reka rozsypac?

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2010-12-01 23:13:41
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 21:58, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > U mnie caly dzien -13, -15, o 8am -20,5. Teraz robi sie jakby cieplej, wg.
    > sterownika -12,6.

    A to luzik, normalnie krotki rekawek mozna ubrac wychodzac na dwor ;)
    U mnie do teraz -10stC minimum - chwilowo przenioslem termometr do
    salonu sprawdzic temperatury i mam 22stC na podlodze i 21stC metr nad
    ziemia -> POCE SIE ;)

    > Uuuu to ekstremalnie czasem masz. Nie mozesz tego reka rozsypac?

    Na dzisiaj jeszcze sobie darowalem - autka moga postac pod chmurka.
    Zapowiadali snieg i sie sprawdzilo - napadalo jak glupie, drogowcow ni
    ma, drogi to szklanka pokryta 20cm sniegiem - wszystkie bez wyjatku w
    okolicy, do rana moze cos odsnieza :-) Mi to sie tam podoba - na
    codzien jezdze terenowka z napedem na tyl + 4x4, wiec mozna i poszalec
    i powkurzac troche ledwo trzymajace sie drogi osobowki ;))))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2010-12-02 09:51:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-12-2010 o 00:13:41 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > U mnie do teraz -10stC minimum - chwilowo przenioslem termometr do
    > salonu sprawdzic temperatury i mam 22stC na podlodze i 21stC metr nad
    Masz za dużo :) ja mierząc term dousznym :) mam podłogę 21 a powietrze 20
    i jest ok. Na tym polega przewaga podłogówki że można mieć mniej stopni i
    czuć
    się komfortowo, a jednocześnie straty ciepłą są najmniejsze w stosunku do
    innych
    systemów.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 27. Data: 2010-12-02 10:08:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-12-2010 o 21:58:28 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > wymiane trudno znalezc bo to pol dnia durnej roboty. Kurde blaszka, Wy na
    > tym slasku dobrze macie... 0C, tylko pozazdroscic. :-)
    No nie jest tak różowo, na południu polski wczoraj w nocy było -12 i przez
    cały wczorajszy
    dzień się utrzymywało -10.5, na drogach sajgon.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 28. Data: 2010-12-02 11:36:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Cały tydzień palicie jednym groszkiem? A jak się zużyje, to przyturlacie
    następnego?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/