  • 1. Data: 2011-08-16 20:37:28
    Temat: zużycie wody - trzyoosobowa rodzina
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl>

    4 m3 - ciepła woda
    8 m3 - zimna woda

    na mc. Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

    Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy Zarządzajacego?

    --
    dr_indy

  • 2. Data: 2011-08-16 20:48:27
    Temat: Re: zużycie wody - trzyoosobowa rodzina
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl>

    Znalazłem coś takiego:
    http://www.halat.pl/wodanormy.html

    może się komuś przyda.

    --
    dr_indy

  • 3. Data: 2011-08-16 20:54:58
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Wg mojej oceny zużywacie jak brudasy, a sikacie pod krzaczkiem ;-)

    -----

  • 4. Data: 2011-08-16 22:30:08
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "dr_indy" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > na mc. Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?
    >
    > Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy

    W bloku żużywałem ok. 12-13 m3/miesiąc (2 osoby dorosłe, małe dziecko, brak
    zmywarki, junkers).
    W domu zużywam obecnie ok. 9 m3/miesiąc (2 osoby dorosłe, dziecko, zmywarka,
    boiler z cyrkulacją CW, bez podlewania trawnika).

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 5. Data: 2011-08-17 15:36:02
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-08-16 22:37, niebożę dr_indy wylazło do ludzi i marudzi:
    > 4 m3 - ciepła woda
    > 8 m3 - zimna woda
    >
    > na mc. Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

    A tę zimną z ciepłą się sumuje?

    Jeśli nie - zużycie (zapewne narzucone przez Zarządcę) jest stopniu
    możliwym do nieprzekroczenia. Jeśli tak - tym bardziej.

    > Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy Zarządzajacego?

    6,68m3 zimnej. Rodzina 2+1 (w porywach 4+1)

    Qra

  • 6. Data: 2011-08-17 19:10:10
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik dr_indy napisał:
    > Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

    Trudno rzec, czy duże... statystyczny Polak zużywa 145 litrów wody na
    dobę. Jakby przyjąć, że połowa z tego to ciepła, to powinieneś zużywać
    miesięcznie 6,5 m3 zimnej i tyleż samo ciepłej :-).

    Zatem zużywacie raczej mało.

    U mnie dla 4-osobowej rodziny idzie ok 16 - 18 kubików na miesiąc.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 7. Data: 2011-08-18 06:48:05
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >Zatem zużywacie raczej mało.
    >
    >U mnie dla 4-osobowej rodziny idzie ok 16 - 18 kubików na miesiąc.

    Nie wiem jak jest przy malym dziecku, ale u mnie w przypadku 2 doroslych osob
    proporcje zuzycia wody cieplej do zimnej to 1:3. Ciepla woda to tylko do kapieli.

  • 8. Data: 2011-08-18 10:22:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "dr_indy" napisał w wiadomości grup

    >.Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy
    >Zarządzajacego?

    Trzeba liczyć ok 4m3 na osobę

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 9. Data: 2011-08-19 09:46:13
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Jest też przykładowo rozporządzenie resortowe (MSWiA czy MON).
    Z pamięci 5,4 m3 zimnej plus 2,7 m3 ciepłej ryczałtem na osobę miesięcznie.

    Ciepła to zimna dodatkowo plus podgrzanie.

    -----

  • 10. Data: 2011-08-19 09:49:42
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Mnie zawsze wychodziło, że przekraczam norme o ok. 10 m3. Tyle
    dopłacałem przy rozliczaniu ze spółdzielnią, w czynszu założono jakieś
    zużycie i wszystko ponad trzeba było dopłacić.
    Dlatego te 12m3 to wydaje mi sie takie minimalne z założeniem, że
    posiadasz super oszczędne urzadzenia.

    KADAR