  • 1. Data: 2009-03-25 09:17:38
    Temat: [Reda, Rumia, Wejherowo i okolice; ew. Trójmiasto] Poszukuję projektanta WOD-KAN, GAZ
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Witam,

    poszukuję firmy (osoby) z uprawnieniami do wykonania projektów przyłączy
    sieci wod-kan i gazowej do budynku (wraz z odbiorami). Firmy rzetelnej i nie
    usiłującej wmawiać, że koszt takich projektów to rząd niemal 15 tys.
    Czy możecie kogoś polecić? To nie musi być firma z wieloletnią renomą
    reklamująca się, gdzie tylko się da, nastawiona na łojenie klienta. Stawiam
    na uczciwość, fachowość, solidność i realne spojrzenia na koszty. Jeśli
    oprócz projektowania zajmuje się również wykonawstwem - będzie to mile
    widziane.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 2. Data: 2009-03-25 09:39:45
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Emka pisze:
> [...]
    > Stawiam na uczciwość, fachowość, solidność i realne spojrzenia na
    > koszty. Jeśli oprócz projektowania zajmuje się również wykonawstwem -

    Projekt przyłącza gazowego - idź do gazowni oni Ci poleca kogoś. Mnie
    dzięki temu projekt przyłącza kosztował 300zl a nie 1500zl w "firmie z
    ulicy".

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-03-25 09:47:25
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Projekt przyłącza gazowego - idź do gazowni oni Ci poleca kogoś.

    No właśnie byłam, ale nie chcą nikogo polecać :(
    Kiedyś dawali namiary, a teraz ponoć mają zabronione i nawet piękny uśmiech
    nie pomógł ;-)
    Podobnie w PEWiKu. Tutaj to pan się wręcz oburzył i stwierdził, że jest tyle
    firm na rynku, że sama kogoś znajdę.
    Na pewno, tylko, że tanich firm nie znajdę w googlach czy panoramie firm, a
    raczej po znajomych. Niestety większość z nich się nie buduje, więc to
    źródło też odpada.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 4. Data: 2009-03-25 12:57:06
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Emka pisze:

> [...]
    > Na pewno, tylko, że tanich firm nie znajdę w googlach czy panoramie
    > firm, a raczej po znajomych. Niestety większość z nich się nie buduje,

    Dziwne... Mi w gazowni powiedzieli, że jak zrobię projekt u projektanta
    poleconego przez nich to dostane bonifikate za wykonanie przyłącza
    -200zł. Projekt kosztował 500zł a w ogólnym rozrachunku 300zł. No ale to
    w Krakowie się rzecz działa całkiem niedawno.

  • 5. Data: 2009-03-25 14:39:44
    Temat: Re: Poszukuję projektanta WOD-KAN, GAZ
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 25 Mar, 10:17, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
    > na uczciwość, fachowość, solidność i realne spojrzenia na koszty. Jeśli
    > oprócz projektowania zajmuje się również wykonawstwem - będzie to mile

    Witam.

    A jaki rejon Polski?

  • 6. Data: 2009-03-25 14:46:53
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "arch" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:544e42fc-0252-46bb-8943-

    > A jaki rejon Polski?

    Było w temacie, ale się wycięło :)
    Nieruchomość w Redzie, więc okolice Małego Trójmiasta, ew. Trójmiasta.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 7. Data: 2009-03-25 16:24:05
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > No właśnie byłam, ale nie chcą nikogo polecać :(

    Nie ma się co dziwić. CBA czuwa :)
    Poproś, żeby sprawdzili kilka projektów dla osób fizycznych i powiedzieli ci
    kto je wykonywał. To żadna tajemnica i raczej chętnie ci pomogą.
    A jak pytasz kogo polecają, to oczywiście nikogo nie polecają.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-03-26 12:17:39
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> napisał

    > Poproś, żeby sprawdzili kilka projektów dla osób fizycznych i powiedzieli
    > ci kto je wykonywał. To żadna tajemnica i raczej chętnie ci pomogą.

    Spróbuję też w ten sposób :) Dzięki za sugestię.
    Ale jakby ktoś coś wiedział, to nadal czekam na info.
    Poszperałam jeszcze trochę w sieci, ale tak jak mówię - tu reklamują się
    głównie zadzieracze nosa. Ci tańsi nie mają kasy na reklamę, może jedynie
    pantoflową ;-)
    To fikcja, że podaż w usługach związanych z budownictwem rośnie, a popyt
    maleje. Wczoraj jeden pan powiedział mi, że on kryzysu żadnego nie odczuwa,
    więc z cen schodzić nie musi, a i zapytań ma od groma i ciut-ciut, wiec albo
    się decyduję albo muszę liczyć się z dalszym terminem. Inny z kolei na moją
    uprzejmą prośbę, czy dałby radę podjechać do mnie do pracy, bo ja się nie
    wyrwę, a popołudniami mam inne zajęcia, odparł, że chyba mi się coś pomyliło
    i jak mam interes, to sama powinnam podjechać do jego pracowni. Zasadniczo
    tak to powinno wyglądać, ale obrazuje sytuację, jaka nadal panuje na tym
    rynku - to nadal nie jest rynek klienta.

    Pozdrawiam
    Emka