  • 1. Data: 2012-07-28 08:05:42
    Temat: Rezydencja z rozmachem
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    http://biznes.onet.pl/najdrozszy-dom-w-polsce,18493,
    5199164,3062361,115,1,news-detal

    ale mieszkać w czymś takim...???
    hehe
    to bez sensu. Może jako siedziba jakiegoś 'wielkiego tego świata'..., bo
    dla zwykłych ludzi jakoś nie bardzo.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 2. Data: 2012-07-28 08:18:16
    Temat: Re: Rezydencja z rozmachem
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ale mieszkać w czymś takim...???
    > hehe
    > to bez sensu. Może jako siedziba jakiegoś 'wielkiego tego świata'..., bo

    Etam, mialo byc duze i drogie, bo ladnie to juz niekoniecznie.

    BTW Takie domy to nie tylko do rezydowania sa, to lokata kapitalu.

  • 3. Data: 2012-07-28 09:42:22
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Etam, mialo byc duze i drogie, bo ladnie to juz niekoniecznie.
    >
    > BTW Takie domy to nie tylko do rezydowania sa, to lokata kapitalu.

    Taki jakiś nieenergooszczędny, otwarty kominek wyklucza WM, na grzejnikach
    panelowych wiszące pojemniki nawilżaczy, nie wspomniano o kotłowni, cenę
    mogły nabić wspomniane meble, niekoniecznie dla każdego pasujące formą.
    Osprzęt el. nad dolnymi listwami to bardziej tani Simon Basic niż piękna
    Gira. Ale jupitery oświetlające nocą podjazd są, więc jest Caringtonowo ;).

  • 4. Data: 2012-07-28 12:36:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tynkiozdobne.pl " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    w wiadomości news:jv054u$bh5$1@inews.gazeta.pl...
    > Ghost <g...@e...pl> napisał(a):
    >
    > jest Caringtonowo ;).

    Dokladnie to samo mi przyszlo do glowy.

  • 5. Data: 2012-07-28 14:21:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Lip, 09:42, "tynkiozdobne.pl " <t...@g...SKASUJ-
    TO.pl> wrote:
> [...]

    Lokata kapitału? Uważasz że jakiś łoś kupi to za te 105 milionów? :>

    L.

  • 6. Data: 2012-07-28 15:25:11
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    .googlegroups.com...
    TO.pl> wrote:

    > Lokata kapitału? Uważasz że jakiś łoś kupi to za te 105 milionów? :>

    Ciekawe czemu sprzedaje hehe :-) Może ładnie wygląda, a mieszkać sie nie da,
    bo zimno :-)

  • 7. Data: 2012-07-28 15:54:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    TO.pl> wrote:

    >Lokata kapitału? Uważasz że jakiś łoś kupi to za te 105 milionów? :>

    Nie mam pojecia za ile ten dom pojdzie, ale to, ze czegos nie rozumiesz, nie
    znaczy, ze to cos nieistnieje.

  • 8. Data: 2012-07-29 11:01:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert G wrote:
> [...]
    >
    > ale mieszkać w czymś takim...???
    > hehe
    > to bez sensu. Może jako siedziba jakiegoś 'wielkiego tego świata'...,

    po pierwsze to jest straszna wiocha, w sam raz dal jakiegoś noworisza bez
    gustu.

  • 9. Data: 2012-07-30 03:27:58
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, July 29, 2012 5:01:29 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > po pierwsze to jest straszna wiocha, w sam raz dal jakiegoś noworisza bez gustu.

    Ty za to jestes noworyszem w polskiej pisownii.
    Wyglada na to, ze jestes "niereformowalny" w tej kwestii.

    Twoj przyjaciel Slon.

  • 10. Data: 2012-07-30 07:45:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:

    > Ty za to jestes noworyszem w polskiej pisownii.
    > Wyglada na to, ze jestes "niereformowalny" w tej kwestii.
    >
    > Twoj przyjaciel Slon.

    mam cie w...

    Zygmuncie Szczepanowski vel ziggi vel zbronson vel Slon